۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۱
آغاز اعطای تسهیلات ویژه خرید نهاده های دامی
وزیر جهاد کشاورزی خبر داد

آغاز اعطای تسهیلات ویژه خرید نهاده های دامی

وزیر جهاد کشاورزی گفت: تولیدکنندگان دام طیورمی توانند برای تامین نهاده های خود به میزان ۵۰ درصد سرمایه در گردش، تسهیلات دریافت کنند.

به گزارش بازار، ‌ سید جواد ساداتی نژاد در نشست هماهنگی بین مسئولان استانی و شعب منتخب بانک کشاورزی با اشاره به اجرای طرح مردمی سازی یارانه‌ها و واقعی شدن قیمت نهادها در بازار، گفت: براساس مصوبه هیات دولت و بخشنامه بانک مرکزی متقاضیان می توانند با ارائه معرفی نامه به بانک کشاورزی از تسهیلات ویژه این بانک با کارمزد ۱۰درصد، ۱۲ درصد و ۱۵ درصد استفاده کنند.

وی گفت: میزان اعتبار اجرای این طرح ۲۰ هزار میلیارد تومان است و مقرر شده این تسهیلات به صورت آسانتری با حذف محدودیت های قبلی اعم از داشتن چک برگشتی و و ارائه ضمانت‌های سهل الوصول تری، در اختیار تولید کنندگان قرار گیرد.

وزیر جهاد کشاورزی همچنین اطمینان داد نهاده به اندازه کافی در دسترس تولید کنندگان است و هیچ محدودیت زمانی در استفاده تولید کنندگان از تسهیلات ویژه خرید نهاده ها وجود ندارد.
گفتنی است، مدت بازپرداخت این تسهیلات ۹ ماه است و برای حسن اجرای این طرح معاون برنامه ریزی و اقتصادی وزیر جهادکشاورزی در دفتر بانک کشاورزی مستقر شده است.

کد خبر: ۱۵۲٬۳۶۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha