۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۱
۱۵۶ پرونده تخلف حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی رسیدگی شد
سرپرست راهداری آذربایجان غربی:

۱۵۶ پرونده تخلف حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی رسیدگی شد

ارومیه - سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: در دو ماه گذشته از سال جاری ۱۵۶ پرونده تخلفات بخش حمل و نقل جاده ای در کمیسیون های ماده ۱۱ و ۱۲ بررسی شد.

به گزارش بازار به نقل از اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی، بهزاد برقی در این زمینه اظهار کرد: طی دو ماه گذشته سالجاری ۱۲۲ پرونده تخلفاتی مربوط به رانندگان حمل و نقل بخش های کالا و مسافر طی سه جلسه کمیسیون ماده ۱۱ و ۳۴ پرونده تخلفاتی نیز مربوط به شرکتهای حمل و نقل بخش کالا و مسافر طی ۶ جلسه کمیسیون ماده ۱۲ مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی ادامه داد: عمده تخلفات بررسی شده در کمیسیون ماده ۱۱ مربوط به حمل بار بدون بارنامه، عدم رعایت مقررات حمل و نقل، پروتکل های بهداشتی، فقدان تجهیزات ایمنی و حرکت در مسیر غیر مجاز بوده و عمده تخلفات بررسی شده در کمیسیون ماده ۱۲ نیز شامل سو استفاده از شناسه ملی و کدپستی، تغییر مبلغ کرایه در بارنامه ، عدم حضور و نظارت مدیر فنی، عدم پرداخت کرایه راننده و عدم وجود تجهیزات ایمنی می شود.

برقی اظهار کرد: همچنین در سال گذشته ۲۸ فقره پرونده حریم قانونی راه، ۲۰ فقره پرونده سرقت تابلو و علائم، ۱۶ فقره پرونده مطالبه خسارت و ۱۷ فقره پرونده متفرقه کیفری و حقوقی توسط اداره حقوقی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای آذربایجان غربی بررسی شد و در سال جاری نیز گشت های راهداری و کارشناسان حقوقی این اداره کل با این قبیل تخلفات به شدت برخورد می کنند.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از رانندگان گرامی و صاحبان شرکت‌های حمل و نقل خواست تا تمام قوانین و مقررات و ضوابط ایمنی را به دقت رعایت کنند تا باعث بروز مشکل برای خود در کمیسیون های ماده ۱۱ و ۱۲ نشوند.

کد خبر: ۱۵۲٬۳۲۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha