۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۶
رفع مشکلات ابلاغ‌های کارفرمایان با اتصال به سامانه غیرحضوری

رفع مشکلات ابلاغ‌های کارفرمایان با اتصال به سامانه غیرحضوری

زراعتی، مدیر فناوری و تحول دیجیتال سازمان تامین اجتماعی از اتصال سامانه دریافت لیست حق بیمه کارفرمایان به سامانه غیرحضوری خبر داد.

به گزارش بازار، محمد حسین زراعتی با اشاره به تلاش سازمان برای به روز رسانی سامانه‌ها گفت: سال‌های اخیر همه تلاش خود را برای یکپارچه‌سازی درگاه‌ها به کار برده و موفق شدیم اردیبهشت امسال سامانه دریافت لیست حق بیمه کارفرمایان را به درگاه سامانه غیرحضوری متصل کنیم.

وی افزود: سامانه قدیمی براساس سیستم اجرایی (پلتفرم) مربوط به سنوات گذشته تهیه شده بود که مسائلی، چون سوءاستفاده و مشکلات خاصی در سامانه وجود داشت که آن اشکالات برطرف شده است.

مدیر فناوری و تحول دیجیتال سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه این موضوع در بهبود تعامل ما با دستگاه‌ها موثر است گفت: در ابلاغ‌های کارفرمایان همواره مشکل داشتیم برخی از طریق ایمیل و برخی دستی انجام می‌شد که اکنون تمام ابلاغ‌ها در سامانه قرار می‌گیرد و تقریبا همه کارگاه‌ها لیست حق بیمه را ارائه کرده اند.

وی افزود: روز گذشته رکورد دریافت لیست را شاهد بودیم و ۱۲۷ هزارو ۵۰۰ لیست در ۲۴ ساعت آخر ماه دریافت و بارگذاری ۳۵۰ لیست در دقیقه را ثبت کردیم.

کد خبر: ۱۵۲٬۲۵۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha