۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۸
۲ شهرک گلخانه‌ای در  جهرم احداث می‌شود
نماینده مردم جهرم در مجلس:

۲ شهرک گلخانه‌ای در جهرم احداث می‌شود

جهرم- نماینده مردم جهرم در مجلس گفت: دو شهرک گلخانه‌ای در بخش سیمکان جهرم احداث می‌شود.

به گزارش بازار به نقل از دفتر نماینده مجلس، محمدرضا رضایی کوچی در نشست بررسی مسائل و مشکلات بخش سیمکان شهرستان جهرم گفت: مطالعه‌ محور اصلی دهستان، حد فاصل سه راهی دشتی تا بهجان مطالعه آن توسط اداره راهداری استان انجام و ابلاغ بهسازی تعریض مسیر و حذف نقاط حادثه خیز صادر شده است.

وی با اشاره به ظرفیت های بخش کشاورزی در سیمکان افزود: به زودی دو شهرک گلخانه ای در این بخش راه اندازی می شود.

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه برای این منظور معاون باغبانی وزیر جهاد کشاورزی به سیمکان سفر می‌کند،‌ عنوان کرد: این شهرک‌ها تحت حمایت وزارت جهاد قرار دارد.

رضایی همچنین با اشاره به اینکه منابع مالی برای احداث دو زمین چمن مصنوعی که اخیرا در بخش کلنگ زنی شد تامین شده است، گفت: در این راستا اعتبار احداث سالن ورزشی روستای بهجان نیز تامین شده است.

وی با اشاره به اینکه در منطقه سیمکان زمین‌هایی که متعلق به مردم است بر اساس طرح کاداستر در اختیار مردم قرار می‌گیرد، عنوان کرد: این طرح با نگاه واگذاری زمین هایی که از لحاظ مرتع و جنگل مشکل ندارد به مردم اجرا می شود.

روستاهای سیمکان، به عنوان روستای هدف طرح خوداشتغالی خانگی
نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: روستاهای بخش سیمکان، به عنوان روستای هدف طرح خوداشتغالی خانگی توسط بنیاد برکت قرار گرفته است.

رضایی در مورد وضعیت انتقال آب به روستاهای بخش سیمکان نیز گفت: مطالعات انتقال آب از سد سلمان به بخش سیمکان انجام شده است، و فاز اول مطالعه تقریبا تمام و به سمت مناقصه می رفت.

وی همچنین به وضعیت احداث ساختمان دادگاه در این بخش از شهرستان جهرم اشاره کرد و بیان داشت: ساختمان دادگاه در بخش مستقر و در تابستان افتتاح ‌می‌شود تا مردم جهت امورات خود نیاز مراجعه به مرکز شهرستان نداشته باشند.

کد خبر: ۱۵۲٬۱۳۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha