۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۴
بیمه طلایی معلمان احیا شد

بیمه طلایی معلمان احیا شد

معاونان وزارت آموزش وپرورش در صفحات شخصی شبکه‌های اجتماعی از احیای مجدد بیمه طلایی و بهبود خدمات رسانی در حوزه درمانی برای معلمان خبر دادند.

به گزارش بازار، مشکلات بیمه درمانی معلمان مطالبه‌ای است که بارها از سوی آنان مطرح شد، اما نتیجه قابل قبولی نداشته است و تنها دوره‌ای که رضایت نسبی از شرایط بیمه درمانی وجود داشت به زمانی برمی‌گردد که بیمه‌طلایی برای جامعه فرهنگیان در نظر گرفته شد هر چند که قدمت چندانی نداشت و رو به فراموشی رفت.

با روی کار آمدن یوسف نوری به عنوان وزیر آموزش و پرورش از آذر سال گذشته، او از بهبود وضعیت بیمه درمانی معلمان خبر داد و اخیراً هم آنطور که معاونان او در صفحات شخصی شبکه‌های اجتماعی خود اطلاع‌رسانی کرده‌اند گویی بیمه تکمیلی با خدمت‌رسانی بهتر برای فرهنگیان در نظر گرفته شده است.

بر این اساس سعید عسگری معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش در حساب شخصی توئیتر خود اینگونه نوشته است:

«خوشبختانه با تلاش وزیر محترم آموزش و پرورش و با همیاری دولت مردمی و حمایت ریاست محترم جمهور جناب دکتر رئیسی و معاون محترمشان دکتر مخبر فراخوان بیمه درمان و حوادث دانش آموزی و … صورت گرفت و شرکت بیمه‌ای که بهترین پیشنهاد را داشت مشخص شد.

بعد از سال‌ها اتفاق قابل قبولی صورت گرفت و ان‌شالله تمام تلاش‌ها صورت گرفته که رضایتمندی خوبی حاصل شود؛ جزییات آن طی بخشنامه‌ای به ادارات کل آموزش و پرورش استان‌ها اعلام خواهد شد.

با پیگیری وزیر محترم بخشی از سهم نهایی نیز توسط دولت تقبل شده است. با توجه به توانمندی شرکت برنده و مراکز تحت پوشش انتظار خدماتی در شان همکاران محترم مورد انتظار هست البته نظارت بر روند فعالیت‌ها و اقدامات جهت رضایتمندی حداکثری مهمترین مسئولیت ماست.»

همچنین صادق ستاری‌فرد سخنگوی وزارت آموزش وپرورش هم بار در توئیتی دیگر به همین موضوع اشاره کرده و نوشت:

«با پیگیری جدی وزیر، ⁧‫بیمه طلایی‬⁩ (تکمیلی) فرهنگیان با خدمات و پشتیبانی مناسب بهداشتی و درمانی بعد از سال‌ها احیا شد. آیین‌نامه اجرایی قانون رتبه‌بندی معلمان نیز بزودی از سوی کمیسیون امور عمومی دولت تقدیم هیئت وزیران می‌شود.»

کد خبر: ۱۵۲٬۰۲۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha