۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۹
مجمع عمومی عادی سالانه صاحبان سهام شرکت ملی انفورماتیک برگزار شد

مجمع عمومی عادی سالانه صاحبان سهام شرکت ملی انفورماتیک برگزار شد

در پایان این جلسه ضمن استماع گزارش بازرس قانونی و حسابرس شرکت، با موافقت اکثریت اعضا و سهامداران، صورت‌های مالی شرکت تصویب و در خصوص سایر موارد مندرج در دستور جلسه اتخاذ تصمیم شد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی شرکت ملی انفورماتیک، مجمع عمومی عادی سالانه این شرکت صبح روز ۲۸ اردیبهشت‌ماه سال جاری به ریاست دکتر مستشار، معاون اداری و مالی بانک مرکزی و با حضور معاون فناوری‌های نوین بانک مرکزی، اعضای هیئت‌مدیره و مدیران ارشد گروه ملی انفورماتیک و سهامداران این شرکت برگزار شد.

در ابتدای این جلسه دکتر عبدالهی، مدیرعامل شرکت ملی انفورماتیک با ارائه گزارشی از اهم اقدامات و دستاوردهای این شرکت در سال گذشته به تشریح برنامه‌های آتی شرکت ملی انفورماتیک در سال جدید پرداخت.

عبدالهی با اشاره به اهمیت و جایگاه شرکت ملی انفورماتیک در راس هلدینگ گروه ملی انفورماتیک، در نظام بانکی و شبکه پرداخت الکترونیک کشور اظهار داشت: فناوری‌های نوین و نوآوری در صنعت مالی امروزه به عنوان جز جدایی ناپذیر پیشرفت و توسعه کشور به شمار می‌رود و بر همین اساس، شرکت ملی انفورماتیک در اکوسیستم بانکی و فناوری کشور از جایگاه بی بدیلی برخوردار است.

مدیرعامل شرکت ملی انفورماتیک با اشاره به راهبری فعالیت‌های شرکت‌های گروه ملی در شرکت ملی انفورماتیک و ارائه بخشی از دستاوردهای این اقدام تصریح کرد: پیگیری و اجرای افزایش سرمایه شرکت‌های گروه، برگزاری موفق مجامع عادی سالانه و فوق العاده شرکت‌ها با برگزاری بیش از ۱۵ مجمع طی یکسال مالی گذشته و ارتقای حوزه تحقیقات و نوآوری در شرکت اصلی و گروه با ایجاد مدیریت‌های جدید و البته انجام پروژه‌های فرابخشی ازجمله نهایی سازی چارچوب و معماری سندباکس رگولاتوری بانک مرکزی، آغاز تدوین نقشه راه کاربرد قراردادهای هوشمند در صنعت بانکی، بررسی وضعیت نهادهای فعال در حوزة بلاکچین، بررسی و مطالعه جهت پیاده سازی نظام مدیریت نوآوری در سطح گروه ملی انفورماتیک، انجام فعالیت‌های مطالعاتی تحقیقاتی و اظهار نظر در خصوص طرح‌های ملی مختلف در حوزه فناوری‌های مالی به درخواست بانک مرکزی تنها بخشی از مهمترین اقدامات شرکت ملی انفورماتیک در سال مالی منتهی به اسفند ۱۴۰۰ بوده است.

همچنین در این جلسه، دکتر مستشار، معاون امور مالی و اداری بانک مرکزی، که به‌عنوان رئیس مجمع سخن می‌گفت، ضمن تقدیر از عملکرد و انضباط مالی گروه ملی انفورماتیک، با تاکید بر حفظ پایداری سامانه‌های بانکداری و امنیت شبکه پرداخت الکترونیک، بر رویکرد شرکت ملی انفورماتیک نسبت به سرمایه گذاری در حوزه‌های نوآورانه و شکل دهی مدل‌های کسب و کاری نوین تصریح کرد.

در پایان این جلسه ضمن استماع گزارش بازرس قانونی و حسابرس شرکت، با موافقت اکثریت اعضا و سهامداران، صورت‌های مالی شرکت تصویب و در خصوص سایر موارد مندرج در دستور جلسه اتخاذ تصمیم شد.

کد خبر: ۱۵۱٬۸۶۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha