۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۵
ضرورت شناسایی زنجیره تأمین جدید برای جذب تسهیلات سرمایه گردش در همدان
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

ضرورت شناسایی زنجیره تأمین جدید برای جذب تسهیلات سرمایه گردش در همدان

همدان - بادامی، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان همدان گفت: اولویت در پرداخت تسهیلات سرمایه در گردش واحدهای تولیدی با زنجیره تأمین است و باید زنجیره‌های جدید را شناسایی کنیم.

محمدرضا بادامی در گفتگو با خبرنگار بازار بابیان اینکه دولت و بخش خصوصی هر دو در یک کشتی قرار دارند و هر بخشی آسیب ببینند دود آن به چشم قشر ضعیف جامعه می‌رود، گفت: دولت و بخش خصوصی باید با یکدیگر همراه باشد.

بادامی بابیان اینکه در حال حاضر در جنگ اقتصادی و تحریم اقتصادی قرار داریم که از جنگ نظامی بارها سخت‌تر است، گفت: مردم در دوران هشت سال دفاع مقدس همه پای‌کار بودند و با بدترین شرایط پشت یکدیگر را خالی نکردند و درنهایت پیروز میدان شدند ضمن اینکه در حال حاضر هم شرایط سخت است و باید به دولت کمک کرد تا از این وضعیت خارج شویم.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان همدان بابیان اینکه با همراهی بخش خصوصی مشکلات حل‌شدنی است، به وضعیت واحدهای تولیدی اشاره کرد و گفت: اولویت در پرداخت تسهیلات سرمایه در گردش با زنجیره تأمین است چراکه هدفمندتر خواهد بود.

بادامی بابیان اینکه در این اقدام شرکت‌های کوچک هم می‌توانند از تسهیلات بهره‌مند شوند، گفت: در حال حاضر دوزنجیره تأمین فولاد و مواد غذایی در استان همدان شناسایی‌شده است اما اتاق بازرگانی همدان باید با سازمان صنعت معدن و تجارت جلسه بگذارد تا روند انجام کارها مشخص شود.

وی بابیان اینکه باید زنجیره‌های بیشتری را شناسایی کنیم تا بهره‌مندی از تسهیلات بیشتر شود، گفت: بند الف تبصره ۱۸ تسهیلاتی دارد که برای پرداخت سرمایه در گردش می‌توان از آن استفاده کرد.

بادامی بابیان اینکه واحدهایی که مشکل تسهیلات برای تکمیل زیرساخت دارند در اولویت دریافت تسهیلات برای افزایش تولید و اشتغال هستند، گفت: بخش خصوصی و دولت در کنار هم مشکلات را حل خواهد کرد ضمن اینکه اگر حمایت‌های این دو بخش از یکدیگر نبود مشکلات حل نمی‌شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان همدان تأکید کرد: بخش خصوصی راهکارهای حل مشکلات را در شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی مطرح کند.

کد خبر: ۱۵۱٬۸۲۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha