۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۳
برگزاری نخستین رویداد بین المللی خصوصی سازی در اقتصاد ایران

برگزاری نخستین رویداد بین المللی خصوصی سازی در اقتصاد ایران

نخستین رویداد بین المللی خصوصی سازی در اقتصاد ایران از ۳۱ اردیبهشت تا ۳ خرداد امسال در مرکز همایش‌های سالن اجلاس سران با حضور سران سه قوه برگزار می‌شود.

به گزارش بازار، در این همایش علاوه بر سران سه قوه و روسای اتاق‌ها و وزرای مرتبط در هیئت واگذاری، نمایندگان مجلس و مهمانانی از کشورهای خارجی نیز حضور دارند که هدف از برگزاری این همایش شناسایی چالش‌های واگذاری‌ها برای تهیه سند جامع خصوصی‌سازی است که می‌تواند به بهبود کیفیت دارایی‌های تجاری دولت بیانجامد.

در این همایش بین المللی سه روزه قرار است عملکرد خصوصی سازی طی ۲۰ سال گذشته با حضور مجریان و دست اندرکاران خصوصی‌سازی در سطح وزرای مربوطه و شرکت‌های مادر تخصصی در حوزه‌های مختلف قوانین و روندهای اثرگذار بر واگذاری‌های دولت نقد و بررسی قرار گیرد.

نفت، نیرو، پتروشیمی، بانک و بیمه، کشاورزی، صنعت، صنایع معدنی، راه و شهرسازی و خدمات از جمله حوزه‌هایی هستند که در این رویداد با برگزاری نمایشگاه به تشریح تجربیات و اقدامات صورت گرفته خود خواهند پرداخت.

در این همایش که همراه با برگزاری نمایشگاه خواهد بود علاوه بر حضور سران سه قوه و روسای اتاق‌ها و وزرای مرتبط در هیئت واگذاری میهمانانی از کشورهای آمریکا، برزیل، لهستان و ... نیز به ارائه مقاله می‌پردازند.

رونمایی از سامانه یکپارچه واگذاری‌ها از دیگر برنامه‌های این رویداد بین المللی است.

کد خبر: ۱۵۱٬۶۷۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha