۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۱
افزایش سودسازی دارایی های نماد تدبیر
گزارش بازار از نماد تدبیر نشان داد؛

افزایش سودسازی دارایی های نماد تدبیر

در حال حاضر ۲۴ درصد سهام شرکت تدبیر متعلق به ستاد اجرایی فرمان امام و ۷۰ درصد متعلق به گروه اقتصادی تدبیر، ۶ درصد متعلق به توسعه انرژی تدبیر و کمتر از یک درصد متعلق به موسسه دانش بنیان برکت است.

بازار؛ گروه بورس: شرکت گروه سرمایه گذاری تدبیر با نماد تدبیر جزو واحدهای تجاری فرعی شرکت گروه اقتصادی تدبیر است و فعالیت اصلی آن سرمایه گذاری در سهام، سهم الشرکه واحدهای سرمایه گذاری صندوق ها یا سایر اوراق بهادر دارای حق رای با هدف کسب انتفاع است همچنین در بخش خدمات مالی، موسسات اعتباری، لیزینگ، کارگزاری و ... فعال است. همچنین به صورت فرعی در مسکوکات، فلزات گرانبها، سپرده های بانکی و ... سرمایه گذاری می کند.

شرکت سرمایه گذاری تدبیر دارای ۷۸ درصد از سهام شرکت سرمایه گذاری پویاست که براساس گزارش حسابرسی نشده بهمن ۱۴۰۰ سرمایه شرکت ۴۰۰۰۰۰ میلیون تومان معادن ۴ میلیون سهم ۱۰۰ تومانی است که در ۱۲ ماهه ۱۴۰۰ حدود ۴۲۷۵۲۱ میلیون تومان سود خالص ساخته است

در حال حاضر ۲۴ درصد سهام شرکت تدبیر متعلق به ستاد اجرایی فرمان امام و ۷۰ درصد متعلق به گروه اقتصادی تدبیر، ۶ درصد متعلق به توسعه انرژی تدبیر و کمتر از یک درصد متعلق به موسسه دانش بنیان برکت است. همچنین این شرکت دارای ۷۸ درصد از سهام شرکت سرمایه گذاری پویاست که براساس گزارش حسابرسی نشده بهمن ۱۴۰۰ سرمایه شرکت ۴۰۰۰۰۰ میلیون تومان معادن ۴ میلیون سهم ۱۰۰ تومانی است که در ۱۲ ماهه ۱۴۰۰ حدود ۴۲۷۵۲۱ میلیون تومان سود خالص ساخته و با در نظر گرفتن سود انباشته این شرکت ۱۱۰۸۶۱۱ میلیون تومان شود قابل تخصیص داشته که حدود ۶۱۲۰۰۰ میلیون تومان آن به عنوان سود سهام مصوب شده و ۴۹۶۶۱۱ میلیون تومان سود انباشته پایان دوره محاسبه شده است.

ریشمک با ۳۰۰۰۰ میلیون تومان سرمایه حدود ۳۲ درصد سهام آن متعلق به شرکت سرمایه گذاری تدبیر است. این شرکت در یک سال گذشته حدود ۲۸۸۳۳ میلیون تومان سود کسب کرده که با در نظر گرفتن سود انباشته ۱۰۶۵۳۱ میلیون تومان ۵۳۷۰۰ میلیون ریال برای سود سهام مصوب کرده است

شرکت تولید و صادرات ریشمک با ۳۰۰۰۰ میلیون تومان سرمایه حدود ۳۲ درصد سهام آن متعلق به شرکت سرمایه گذاری تدبیر است. این شرکت در یک سال گذشته حدود ۲۸۸۳۳ میلیون تومان سود کسب کرده که با در نظر گرفتن سود انباشته ۱۰۶۵۳۱ میلیون تومان ۵۳۷۰۰ میلیون ریال برای سود سهام مصوب کرده و در پایان دوره ۸۱۶۶۴ میلیون تومان سود انباشته محاسبه کرده است.

شرکت سرمایه گذاری تدبیر که مالک ۲۵ درصد از سهام شرکت سرمایه گذاری پردیس را در اختیار دارد. این شرکت تا پایان آذر ۱۴۰۰ حدود ۱۸۳۷۲۹ میلیون تومان سود ساخته و با در نظر گرفتن ۲۱۱۹۱۸ میلیون تومان سود انباشته ۳۹۵۶۴۷ میلیون تومان سود قابل تخصیص داشته و با محاسبه ۱۷۵۰۰۰ میلیون تومان حدود ۲۲۰۶۴۷ میلیون تومان سود پایان این دوره انباشته است.

سرمایه گذاری تدبیر مالک ۱۸ درصد از سهام نماد شنفت است که شش ماهه ۷۱۹۱۹۹۷ میلیون تومان سود خالص ساخته و جمع دارایی این شرکت به ۴۸۲۵۵۰۰ میلیون تومان رسیده که نسبت به سال مالی قبل تر که دارایی آن ۳۰۳۸۳۲۶ میلیون تومان بوده رشد داشته است

همچنین شرکت سرمایه گذاری تدبیر مالک ۱۸ درصد از سهام نماد شنفت است که شش ماهه ۷۱۹۱۹۹۷ میلیون تومان سود خالص ساخته و جمع دارایی این شرکت به ۴۸۲۵۵۰۰ میلیون تومان رسیده که نسبت به سال مالی قبل تر که دارایی آن ۳۰۳۸۳۲۶ میلیون تومان بوده رشد داشته است. همچنین شرکت سرمایه گذاری تدبیر مالک ۱۷ درصد از شرکت بیمه پارسیان بوده که در شش ماهه سال گذشته حدود ۱۹۶۹۵۶ میلیون تومان سود ساخته که در مقایسه با سال مالی قبل تر رشد سازی بیشتری داشته است.

بیمه پارسیان با سود انباشته ابتدای سال حدود ۳۶۱۹۳۶ میلیون تومان سود قابل تخصیص داشته که با در نظر گرفتن ۱۵۰۰۰۰ میلیون تومان سود مصوب در پایان دوره ۱۸۲۳۹۳ میلیون تومان سود انباشته خواهد داشت.

نماد و اشرق که شرکت گروه سرمایه گذاری تدبیر ۱۷ درصد مالکیت آن را در اختیار دارد ۱۹۹۲۳ میلیون تومان سود ساخته و با در نظر گرفتن سود انباشته ای ابتدای سال مالی ۳۸۶۹۱ میلیون تومان سود قابل تخصیص داشته و محاسبه ای سود سهام مصوب ۱۶۸۰۰ میلیون تومان در پایان دوره ۲۰۸۹۵ میلیون تومان سود انباشته پایان دوره ثبت کرده است.

نماد فاما که ۱۵ درصد از مالکیت آن در اختیار شرکت سرمایه گذاری تدبیر است در شش ماه ۱۴۰۰ حدود ۸۸۲۷۷۴ میلیون تومان سود ساخته که با در نظر گرفتن سود انباشته ابتدای سال ۳۱۸۱۰۱ میلیون تومان سود قابل تخصیص داشته و با محاسبه ای ۱۲۰۰۰۰ میلیون تومان سود سهام مصوب در پایان دوره ۱۹۸۱۰۱ میلیون تومان سود انباشته ثبت کرده است.

شرکت سرزمین پهناور مهر که ۱۰۰ درصد سهام آن متعلق به گروه سرمایه گذاری تدبیر است در شش ماهه ۱۴۰۰ حدود ۳۱۰۰۰ میلیون تومان سود قابل تخصیص داشته و با در نظر گرفتن ۱۳۵۰۰ میلیون تومان سود سهام مصوب در پایان دوره ۱۷۵۰۰ میلیون تومان سود انباشته ثبت کرده است

نماد لوتوس که ۱۰ درصد از مالکیت آن به شرکت سرمایه گذاری تدبیر بر می گردد در سال مالی ۱۴۰۰ حدود ۱۲۱۳۴۶۱ میلیون تومان سود ساخته و دارایی های جاری شرکت هم نسبت به سال مالی قبل رشدی بیش از ۹۰ درصد داشته است.

همچنین شرکت سرزمین پهناور مهر که ۱۰۰ درصد سهام آن متعلق به گروه سرمایه گذاری تدبیر است در شش ماهه ۱۴۰۰ حدود ۳۱۰۰۰ میلیون تومان سود قابل تخصیص داشته و با در نظر گرفتن ۱۳۵۰۰ میلیون تومان سود سهام مصوب در پایان دوره ۱۷۵۰۰ میلیون تومان سود انباشته ثبت کرده است.

شرکت ولشرق دیگر نمادی است که ۱۰۰ درصد سهام آن متعلق به شرکت سرمایه گذاری تدبیر است که در سال مالی ۱۴۰۰ حدود ۳۹۴ میلیون ریال سود ساخته و با در نظر گرفتن سود انباشته قبلی حدود ۹۵۲ میلیون تومان سود قابل تخصیص داشته و همین میزان را به عوان سود انباشته پایان دوره محاسبه کرده است.

کارگزاری تدبیر فردا که حدود ۵۰ درصد از مالکیت آن متعلق به شرکت سرمایه گذاری تدبیر است در سال مالی ۱۴۰۰ حدود ۱۴۳۸۹۲ میلیون تومان سود خالص ساخته و با در نظر گرفتن سود انباشته ابتدای سال مالی این شرکت ۳۰۷۱۹۱ میلیون تومان سود قابل تخصیص داشته که حدود ۱۴۶۰۰۰ میلیون تومان به عنوان سود انباشته لحاظ کرده و ۹۸۳۶۶ میلیون تومان هم به عنوان سود انباشته محاسبه کرده است.

شرکت پالایش پارسیان سپهر که ۲۰ درصد از مالکیت آن به شرکت سرمایه گذاری تدبیر بر می گردد در سال مالی ۱۴۰۰ حدود ۲۲۳۱۷ میلیون تومان سود ساخته که با در نظر گرفتن سود انباشته پایان دوره ۲۰۲۵۵۰ میلیون تومان سود قابل تخصیص داشته است

شرکت کسترش الکترونیک تدبیر ایرانیان که حدود ۳۰ درصد از مالکیت آن به شرکت سرمایه گذاری تدبیر ایرانیان بر می گردد. در شش ماهه ۱۴۰۰ حدود ۱۳۰۷۵۳ میلیون تومان سود خالص ساخته و با در نظر گرفتن سود انباشته ای ابتدای دوره حدود ۱۷۳۴۲۶ میلیون تومان سود قابل تخصیص داشته است و شرکت پالایش پارسیان سپهر که ۲۰ درصد از مالکیت آن به شرکت سرمایه گذاری تدبیر بر می گردد در سال مالی ۱۴۰۰ حدود ۲۲۳۱۷ میلیون تومان سود ساخته که با در نظر گرفتن سود انباشته پایان دوره ۲۰۲۵۵۰ میلیون تومان سود قابل تخصیص داشته و با در نظر گرفتن ۱۷۵۰۰۰ میلیون تومان سود سهام مصوب در پایان دوره ۲۶۴۳۴۱ میلیون تومان سود انباشته کرده است.

شرکت قند دزفول که حدود ۲۰ درصد از مالکیت آن متعلق به سرکت سرمایه گذاری تدبیر است در سال مالی ۱۴۰۰ حدود ۲۰۵۲۷ میلیون تومان سود ساخته و با در نظر گرفتن سود انباشته ای پایان دوره ۲۵۲۶۲ میلیون تومان سود قابل تخصیص داشته و ۴۲۶۱ میلیون تومان سود ساهم مصوب لحاظ کرده و در پایان دوره هم ۱۹۹۷۴ میلیون ریال سود انباشته کرده است.

کد خبر: ۱۵۱٬۶۷۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha