۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۸
قرار گرفتن ریپل در روند نزولی| نقاط حمایت بعدی کجاست؟
تحلیل بازار رمزارزها؛

قرار گرفتن ریپل در روند نزولی| نقاط حمایت بعدی کجاست؟

با رکود رو به نزول در بازار ارزهای دیجیتال، پیش‌بینی قیمت رمز ارز ریپل نیز در پی تغییرات منفی رخ داده در ابن بازار نزولی بوده و احتمال اصلاح بیشتر قیمت وجود دارد.

به گزارش بازار، با رکود رو به نزول در بازار ارزهای دیجیتال، پیش‌بینی قیمت رمز ارز ریپل نیز در پی تغییرات منفی رخ داده در ابن بازار نزولی است. ریپل در حال حاضر، در منطقه ای معامله می شود که خرس ها کنترل کامل بازار آن را در دست دارند.

ششمین ارز دیجیتال بزرگ از نظر ارزش بازار، طی هفته گذشته به پایین ترین حد خود در ۵۲ هفته گذشته رسیده و اکنون بسیاری از تحلیلگران بر این باورند که بدترین وضعیت برای قیمت توکن XRP هنوز فرا نرسیده است. در زمان نگارش این گزارش، ریپل با قیمت ۰.۴۰ دلار معامله می شود.

ریپل درست از زمانی که در سال ۲۰۲۰ تحت پیگرد قانونی SEC قرار گرفت، در یک مارپیچ نزولی قرار دارد. در حالی که اکثر ارزهای دیجیتال برتر در سال ۲۰۲۱ به بالاترین حد قیمت خود رسیدند، قیمت ریپل نتوانست بالاترین رکورد خود در سال ۲۰۱۸ را بشکند.

پیش بینی قیمت ریپل

قرار گرفتن ریپل در روند نزولی| نقاط حمایت بعدی کجاست؟

تجزیه و تحلیل فنی نمودار قیمت ریپل نشان می دهد که روند حرکت قیمت این ارز در نهایت پس از معامله در داخل یک گوه متقارن برای بیش از یک سال گذشته، به سمت پایین شکسته شده است.

در حال حاضر هر توکن ریپل با قیمت ۰.۴۰ دلار معامله می شود که ۷۹ درصد کمتر از بالاترین قیمت سال گذشته آن یعنی ۱.۹۶ دلار است. یکی از دلایل اصلی روند نزولی فعلی، افت اخیر قیمت بیت کوین است که اکنون زیر ۳۰۰۰۰ دلار معامله می شود.

اگر ریپل یک کندل روزانه را زیر سطح ۰.۳۳ دلار ببندد، منطقه پشتیبانی بعدی حدود ۰.۲۲ دلار خواهد بود.

هر گونه پیش بینی صعودی قیمت ریپل در این مرحله بعید به نظر می رسد؛ چراکه قیمت در یک مارپیچ نزولی قرار دارد. با این حال، یک نتیجه مطلوب حاصل از دعوای حقوقی میان ریپل و SEC ممکن است باعث افزایش قیمت توکن XRP تا سطح ۰.۸۸ دلار شود. البته، هر گونه افزایش بیشتر قیمت از این سطح، به احساسات گسترده تر بازار در آن زمان بستگی خواهد داشت.

کد خبر: ۱۵۱٬۶۲۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha