۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۴
دیگنیتی ۲۳۰ اسب بخاری در راه بازار
گروه بهمن رونمایی کرد

دیگنیتی ۲۳۰ اسب بخاری در راه بازار

در چهارمین نمایشگاه خودرویی تهران، گروه بهمن از دیگنیتی پرستیژ مجهز به پیشرانه ۲ لیتری با قدرت ۲۳۰ اسب بخار رونمایی کرد.

بازار؛ گروه خودرو: در چهارمین نمایشگاه خودرویی تهران، گروه بهمن از دیگنیتی پرستیژ رونمایی کرد. از سال گذشته زمزمه های در خصوص حضور این خودرو در بازار شنیده می شد و گمانه زنی های در خصوص قوای فنی آن مطرح می شد، آنچه که گروه بهمن در نمایشگاه رونمایی کرد، نشان از پیشرفت این خودروساز همگام با نظر مشتریان را دارد.

علیرغم اینکه، وزیر صمت باتوجه به رونمایی ۱۴ محصول از ۲۵ شرکت حضور نیافت، خودروسازان به ویژه بخش خصوصی دست پر به نمایشگاه آمده بودند، در ادامه به بررسی این خودرو خواهیم پرداخت؛

دیگنیتی پرستیژ از نظر طراحی تفاوت چندانی با نسخه پرایم نداشته است

طراحی تفاوتی نداشته

طراحی دیگنیتی پرستیژ از نظر طراحی تفاوت چندانی با نسخه پرایم نداشته است. این کراس اوور با طراحی سبک کوپه و سقف کوتاه در بازار کشور توانسته نظر مشتریان را به خوبی جلب کند، طراحی بیرون و داخل خودرو تغییر چندانی نداشته است. اصلی ترین تغییرات نسخه پرستیژ مربوط به تعبیه چهار اگزوز در سپر عقب، تغییر ورودی های هوا سپر جلو و دیفیوزر سپر عقب است. در کابین خودرو نیز تفاوت چندانی ایجاد نشده، زیرا داشبورد و کابین این محصول متناسب با نظر مشتریان داخل کشور است.

دیگنیتی پرستیژ بر خلاف نسخه پرایم، دارای یک پیشرانه ۲ لیتری مجهز به توربو شارژ است. این پیشرانه می تواند ۲۳۰ اسب بخار قدرت را به لطف سیستم پاشش سوخت مستقیم در سیلندر تولید کند

پرستیژ ۲۳۰ اسب بخاری

دیگنیتی پرستیژ بر خلاف نسخه پرایم، دارای یک پیشرانه ۲ لیتری مجهز به توربو شارژ است. این پیشرانه می تواند ۲۳۰ اسب بخار قدرت را به لطف سیستم پاشش سوخت مستقیم در سیلندر تولید کند. موتور ارتقا یافته دیگنیتی ۳۵۵ نیوتن متر گشتاور تولید می کند. شاید بتوان گفت، این نسخه از دیگنیتی پر قدرت ترین کراس اوور چینی کشور است. گروه بهمن با عرضه این نسخه جایگاه ویژه ای برای محصولات خود در بازار داخل کسب خواهد کرد.

برخلاف نسخه پرایم، دیگنیتی پرستیژ دارای یک گیربکس شش سرعته اتوماتیک است. این تغییر در سیستم انتقال قدرت می تواند لذت رانندگی و ضریب فروش این خودرو را ارتقا دهد. نصب گیربکس شش سرعته اتوماتیک، منجربه انتقال مناسب قدرت موتور به سر چرخ های جلو می شود.

آپشن های پرستیژ

دیگنیتی پرستیژ به فناوری های جدیدی مانند دوربین ثبت وقایع، سیستم کنترل پایداری، سیستم کنترل کشش، سیستم کمکی حرکت در سربالایی، سیستم صوتی ۱۵۰ وات و دوربین ۳۶۰ درجه اشاره کرد.

کد خبر: ۱۵۱٬۵۷۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha