۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۳
کم توجهی به پیمانکاران بومی انگیزه‌های خدمت را تحت الشعاع قرار می دهد
در گفتگو با بازار؛

کم توجهی به پیمانکاران بومی انگیزه‌های خدمت را تحت الشعاع قرار می دهد

گرگان- منتظری، نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: کم توجهی به ظرفیت ها و توان پیمانکاران بومی انگیزه این افراد در خدمت رسانی به استان را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد.

غلامرضا منتظری در گفتگو با بازار اظهار کرد: گلستان از منظر فارغ التحصیلان کاربلد حوزه عمران در زمره استان های برتر کشور محسوب می‌شود و در حال حاضر مهندسان گلستانی در بسیاری از استان های کشور پروژه های متعددی دارند.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: مشارکت فرزندان گلستانی در پروژه های کلان سایر مناطق کشور بیانگر توانمندی و قدرت بالای اجرایی و تخصصی آن ها است.

منتظری عنوان کرد: کم توجهی به ظرفیت ها و توان پیمانکاران بومی انگیزه آن ها در خدمت رسانی به استان را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد.

وی ادامه داد: دیدارهای جداگانه ای با اعضای مجمع انبوه سازان مسکن، نظام مهندسی ساختمان و پیمانکاران گلستان برگزار کرده و حضور پیمانکاران غیربومی در گلستان از دغدغه های مشترک آن ها بود.

منتظری گفت: در نشست مشترک با نمایندگان این اتحادیه ها و استاندار، مقرر شد تا سازوکار لازم برای حضور قدرتمند پیمانکاران بومی در پروژه‌های گلستان ترسیم شود.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: استاندار گلستان به عنوان بالاترین مقام اجرایی استان و مجمع نمایندگان گلستان حمایت قاطع خود را از فعالیت پیمانکاران بومی در پروژه های استان اعلام کرده اند.

وی با اشاره به دستور رئیس جمهور مبنی بر طرح جهش تولید مسکن در کشور، گفت: انتظار است که از ظرفیت پیمانکاران بومی در احداث واحدهای مسکونی در گلستان بهره مند شویم.

کد خبر: ۱۵۱٬۵۰۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha