۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۸
افزایش عوارض «صنعت ساختمان» گرگان را به خواب عمیقی فرو می برد
مدیرعامل شرکت گیل سازه گیل گستر گلستان:

افزایش عوارض «صنعت ساختمان» گرگان را به خواب عمیقی فرو می برد

گرگان- ابراهیمی، مدیرعامل شرکت گیل سازه گیل گستر گلستان گفت: در صورت اجرای مصوبه افزایش عوارض ساختمانی، صنعت ساختمان در گرگان به خواب عمیقی فرو خواهد رفت.

میثم ابراهیمی لاکمه سری در گفتگو با خبرنگار بازار اظهارکرد: گرانی، پایین آمدن قدرت خرید و افزایش غیرمعقول عوارض شهرداری گرگان باعث رکود در صنعت ساختمان شده است.

مدیرعامل شرکت گیل سازه گیل گستر گلستان گفت: تا پایان بهار که اجرای مصوبه افزایش عوارض شهرداری به تعویق افتاده، ممکن است شرایط ساخت و ساز خوب باشد اما در صورت اجرای مصوبه، صنعت ساختمان به خواب عمیقی فرو خواهد رفت.

وی بیان کرد: افزایش عوارض شهرداری در استان های دیگر به صورت معقول افزایش پیدا کرده است ولی متاسفانه در گرگان این گونه نیست و شهرداری با افزایش ۳۰۰ درصدی عوارض، صنعت ساختمان را به سمت رکود می کشاند.

ابراهیمی لاکمه سری افزود: از دیگر چالش ها، افزایش حق بیمه است که در سال گذشته مبلغ آن یک میلیون و ۱۲۵ هزار تومان بود و در حال حاضر به یک میلیون و ۷۵۰ هزار تومان افزایش یافته است.

گفتنی این شرکت ساختمانی ۱۵ پرسنل داشته و در زمینه ساخت و ساز و تست خاک فعالیت می کند و به عنوان شرکت انبوه ساز برتر گلستان انتخاب شده است.

کد خبر: ۱۵۱٬۳۰۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha