۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۰
فردا؛ اولین عرضه خودرو در بورس کالای کشور
مدیر عملیات عرضه بورس کالا خبر داد

فردا؛ اولین عرضه خودرو در بورس کالای کشور

مدیر عملیات عرضه بورس کالا گفت: متقاضیان ثبت درخواست خرید خودروی «وانت کارا» برای اطلاع از شرایط عرضه انواع تک کابین و دو کابین این محصول به سایت بورس کالای ایران مراجعه کنند.

به گزارش بازار، احمد رحیمی افزود: تعداد قابل عرضه خودرو وانت کارا، تک کابین شامل ۲۵۰ دستگاه (که البته تا ۳۰۰ دستگاه قابل افزایش است) و برای وانت دو کابین هم ۶۰۰ دستگاه که تا ۷۰۰ دستگاه قابل افزایش خواهد بودو در مجموع با وجود تقاضا این تعداد ۸۵۳ تا هزار خودرو قابل افزایش خواهد داشت.

او با اشاره به قابل مشاهده بودن قیمت پایه محصول به صورت ریالی بر سایت بورس کالا افزود: ثبت سفارش‌ها باید از طریق عاملیت‌های فروش بهمن خودرو و انتخاب مشتری تحویل گرفته شود، تاریخ تحویل محصولات هم سیزدهم تیر ماه خواهد بود.

مدیر عملیات عرضه بورس کالا با اشاره به اینکه ثبت سفارش وانت کارا از ساعت ۸ و نیم تا ۹ صبح روز چهارشنبه در تالار معاملات بورس کالا قابل مشاهده خواهد بود ادامه داد: پرداخت بهاء تمام شده محصولات به صورت صد در صد نقدی و در هنگام ثبت سفارش انجام می‌شود. البته این ثبت سفارش از زمانی که عرضه کالا روی سایت بورس کالا قابل رویت باشد، انجام خواهد شد.

رحیمی تصریح کرد: با توجه به پیش بینی ها، انتظار می‌رود که کشف قیمت خودرو کارا، بالاتر از قیمت بازار نباشد، با این حال امیدواریم که روز چهار شنبه شاهد اولین عرضه خودرو در بورس کالای کشورمان باشیم
مدیر عملیات عرضه بورس کالا گفت:ثبت سفارش برای دارندگان خودروهای ایرانی بلامانع بوده و محدودیتی برای ثبت سفارش ندارند.

کد خبر: ۱۵۱٬۲۴۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha