۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۳
ریزش قیمت توکن آلگوراند ادامه خواهد یافت| حمایت بعدی در کدام نقاط قرار دارند؟
تحلیل بازار رمزارزها؛

ریزش قیمت توکن آلگوراند ادامه خواهد یافت| حمایت بعدی در کدام نقاط قرار دارند؟

کاهش ۹.۱۳ درصدی دوشنبه هفته جاری برای رمز ارز آلگوراند (ALGO) باعث پیش‌بینی قیمت نزولی جدید برای این رمز ارز شده است.

به گزارش بازار، با افزایش احساس ترس در بازار رمزارزها، کاهش ۹.۱۳ درصدی دوشنبه هفته جاری برای رمز ارز آلگوراند (ALGO) باعث پیش‌بینی قیمت نزولی جدید برای این رمز ارز شده است. نزول شدید قیمتی که طی سقوط بازار کریپتو در هفته گذشته مشاهده شد، باعث شد قیمت توکن آلگوراند از ۰.۷۸ به ۰.۳۹ دلار یعنی حدودا به نصف کاهش یابد.

این کاهش ۵۰ درصدی در ارزش توکن آلگوراند باعث ایجاد وحشت گسترده در بین سرمایه‌گذارانی شد که پس از انتشار خبر همکاری این پروژه با فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) این ارز دیجیتال را خریداری کرده بودند.

کاهش قیمت توکن آلگوراند در دوشنبه هفته جاری در حالی رخ داد که رگولاتورها آماده می‌شوند تا نظارت بیشتری بر بازار پس از به راه افتادن حمام خون در بازار ارزهای دیجیتال طی هفته گذشته در پی سقوط رمزارزهای شبکه ترا یعنی لونا و دلار UST ایجاد شد.

جنت یلن، وزیر خزانه داری ایالات متحده و گری گنسلر، رئیس کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) نیز پس از این رخداد، خواستار وضع مقررات بیشتر برای افزایش نظارت بر بازار ارزهای دیجیتال شده اند. کمیسیون بورس و اوراق بهادار نیجریه نیز دستورالعمل‌های نظارتی بازار ارزهای دیجیتال را برای اولین بار منتشر کرده است. رگولاتورهای کره جنوبی نیز به دنبال تصویب سریع قوانین جدید کریپتو هستند.

پیش بینی قیمت الگوراند

ریزش قیمت توکن آلگوراند ادامه خواهد یافت| حمایت بعدی در کدام نقاط قرار دارند؟

اگر قیمت توکن آلگو پرچم نزولی را نقض کرده و منجر به شکست آن شود، کاهش روزانه قیمت می‌تواند حمایت ۰.۳۹۱۵ را به خطر بیندازد. کاهش این سطح حمایت، راه را به سمت حمایت بعدی در ۰.۲۷۹۹ دلار (پایین ترین سطح ۲۴ دسامبر ۲۰۲۰) باز می کند. همچنین در زیر این سطح، اهداف حمایتی اضافی در ۰.۲۲۲۸ (کم ترین سطح ۴ نوامبر ۲۰۲۰) و در ۰.۱۶۴۵ (کم ترین سطح ۱۳ آوریل ۲۰۲۰) یافت می شود.

ایجاد بهبود در روند قیمت این توکن تنها زمانی رخ خواهد داد که گاوها مقاومت ۰.۵۱۴۲ دلار (۱۰ ژانویه ۲۰۲۱ و حداکثر ۱۳ می ۲۰۲۲) را شکسته و از پیش رو بردارند. این شکست راه را برای پیشروی بیشتر به سمت ۰.۵۹۴۲ دلار باز خواهد کرد تا قیمت ۰.۶۷۶۰ دلار (کم ترین سطح ۱۴ مارس و ۷ می در تغییر نقش) به عنوان یک هدف اضافی به سمت شمال وارد نمودار قیمت شود.

کد خبر: ۱۵۱٬۲۲۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha