۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۰
کاهش خوشبینی نسبت به افزایش قیمت کاردانو با حاکم شدن ترس بر بازار کریپتو
تحلیل بازار رمزارزها؛

کاهش خوشبینی نسبت به افزایش قیمت کاردانو با حاکم شدن ترس بر بازار کریپتو

علیرغم افزایش قیمت ارز دیجیتال کاردانو طی سه روز گذشته، تحرک قیمت امروز این رمزارز، اندکی از خوشبینی ایجاد شده برای آینده آن کاسته است.

به گزارش بازار، علیرغم افزایش قیمت ارز دیجیتال کاردانو طی سه روز گذشته، تحرک قیمت امروز این رمزارز، اندکی از خوشبینی ایجاد شده برای آینده آن کاسته است. جفت ارز ADA/USDT در جربان معاملات امروز بازار کریپتو ۶.۸۹ درصد نسبت به روز گذشته کاهش یافت که دلیل آن بازگشت احساسات ضعیف در بازار نسبت به فاکتورهای فاندامنتال حول بازار رمز ارزها است.

به گفته کارشناسان، اقدامات نظارتی در سراسر جهان در پاسخ به سقوط رمزارزهای شبکه ترا یعنی لونا و دلار UST تشدید شده است. با این حال، علیرغم رکود اخیر در بازار کریپتو و مشکلات تثبیت شده قیمت کاردانو، این پروژه هنوز در مسیر ارائه ارتقاء شبکه و کار بر روی راه اندازی شبکه «واسیل» خود است.

این موضوع روز گذشته توسط بنیانگذار و مدیرعامل کاردانو یعنی چارلز هاسکینسون اعلام شد. هاسکینسون در ویدیوی منتشر شده اخیر خود در یوتیوب گفت که هاد فورک جدید کاردانو به نام واسیل در ۲۹ ژوئن ۲۰۲۲ راه اندازی خواهد شد. شبکه آزمایشی این هاردفورک نیز قرار است اواخر ماه مه به صورت آزمایشی راه اندازی خواهد شد.

اما در خصوص کاربرد این هارد فورک جدید کاردانو باید گفت که قرار است چهار پیشنهاد جدید در راستای بهبود و ارتقاء شبکه کاردانو را معرفی کند. در حقیقت، پروتکل های CIP-۳۱، CIP-۳۲، CIP-۳۳ و CIP-۴۰ پیشنهادهای جدید واسیل برای بهبود شبکه کاردانو بوده بهبودی هستند که بنا بر ادعای هاسکینسون، منجر به افزایش حجم دارایی های قفل شده روی شبکه کاردانو و افزایش مخاطبان این رمز ارز خواهد شد. با این حال، باید دید که آیا این ارتقاء شبکه منجر به ایجاد پیش‌بینی‌های صعودی برای قیمت کاردانو خواهد شد یا خیر.

پیش بینی قیمت کاردانو

کاهش خوشبینی نسبت به افزایش قیمت کاردانو با حاکم شدن ترس بر بازار کریپتو


بازگشت کاردانو به سمت روند صعودی تنها در صورتی محقق خواهد شد که گاوها نوسان روزانه را در نقطه حمایت ۰.۵۲۸۷ پشت سر بگذارند. عبور از این نقطه باید به جهشی تبدیل شود که بر بالاترین قیمت سه روزه اخیر و مقاومت روانی روی نقطه ۰.۶۰۰۰ غلبه کرده و ۰.۶۸۲۹ دلار (بالاترین قیمت ۱۰ می) را هدف قرار دهد. پس از عبور از این مقاومت، اهداف اضافی به سمت شمال در نقاط ۰.۷۷۹۳ دلار و ۰.۹۲۰۷ دلار (بالاترین قیمت های ۲۷ فوریه و ۲۲ آوریل) در نمودار قیمت ظاهر خواهند شد.

از سوی دیگر، اگر پشتیبانی ۰.۵۲۸۷ شکسته شود، امید به بهبودی روند قیمت بسیار ضعیف خواهد شد. در اینصورت، مسیر پیش رو به سمت محور ۰.۴۰۰۲ باز خواهد شد؛ یعنی جایی که بالاترین قیمت ۲۰ ژانویه ۲۰۲۱ و پایین سطح قیمت ۱۳ مه ۲۰۲۲ قرار دارند. در زیر این سطح، اهداف حمایتی اضافی در نقطا ۰.۲۸۷۹ دلار (کم‌ترین سطح ۱۷/۲۲ ژانویه ۲۰۲۱) و ۰.۱۸۰۸ دلار (کم‌ترین سطح ۴ ژانویه ۲۰۲۱) پدیدار خواهند شد.

کد خبر: ۱۵۱٬۲۱۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha