۱۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۸
رانش به ۵۰۰ هکتار از مزارع نکا آسیب زد/ رکود ۷۷ واحد تولیدی
فرماندار نکا:

رانش به ۵۰۰ هکتار از مزارع نکا آسیب زد/ رکود ۷۷ واحد تولیدی

نکا - فرماندار نکا با بیان اینکه ۲۳ روستای شهرستان در معرض رانش هستند، گفت: ۵۰۰ هکتار از مزارع به دلیل رانش آسیب دیدند.

جواد توحیدی مقدم در گفتگو با خبرنگار بازار، رانش زمین را دغدغه مهم در شهرستان برشمرد و گفت: ۲۳ روستای شهرستان در معرض رانش هستند و ۵۰۰ هکتار از مزارع نیز براثر رانش دچار آسیب شدند.

وی به حادثه سیل سال جاری اشاره کرد و گفت: ۱۴ واحد کاملا تخریب شدند که در دست بازسازی و ساخت دوباره هستند و برای ساخت و تعمیرات مسکن آسیب دیده نیز بیش از ۶۰۰ تن سیمان بین سیل زدگان توزیع شده است.

وی اعتبارات مصوب در کمیته برنامه ریزی شهرستان در سال جاری را حدود ۲۶ میلیارد تومان برای اجرای ۲۵۹ پروژه اعلام کرد و گفت: در یکسال اخیر ۱۱۷ میلیارد تومان برای پروژه های مختلف هزینه شده است.

توحیدی مقدم گردش مالیات واحدهای صنفی در شهرستان را حدود دو هزار میلیارد تومان بیان کرد و گفت: این گردش مالیات طبق فرم خوداظهاری ارائه شده از سوی اصناف بوده است.

فرماندار نکا،شمار واحدهای تولیدی و صنعتی موجود در شهرستان ۲۱۶ واحد برشمرد و گفت: از این تعداد ۱۳۹ واحد فعال هستند که برای چهار هزار نفر شغل ایجاد کردند.

وی تعداد واحدهای غیرفعال و راکد تولیدی در شهرستان را ۷۷ واحد اعلام کرد و گفت: در سال جاری با مصوبات ستاد تسهیلات ۲۲ واحد تولیدی به چرخه تولید بازگشتند.

کد خبر: ۱٬۵۱۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha