۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۳
اهتمام ویژه وزارت کار برای حل مشکلات کارگری
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تأکید کرد

اهتمام ویژه وزارت کار برای حل مشکلات کارگری

عبدالملکی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از اهتمام ویژه دولت سیزدهم برای حل مشکلات کارگری خبر داد.

به گزارش بازار، حجت الله عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به مسائل و مشکلات کارگری تاکید کرد: مسأله کارگری در شرایط سخت، در شورای عالی کار مدنظر است ضمن اینکه وزرا در وزارتخانه‌های خود به وضعیت کارگران رسیدگی می‌کنند.

وی همچنین در خصوص چگونگی تعیین دستمزد کارگران گفت: بخش زیادی از جامعه ما را کارگران تشکیل می‌دهند که در خصوص تعیین دستمزد و وضعیت آن‌ها در شورای عالی کار نمایندگان جامعه کارگری و کارفرمایی حضور دارند و با نگاه سه جانبه‌گرایی توافق‌ها صورت می‌گیرد که دولت نیز از این تصمیم‌ها پشتیبانی می‌کند.

عبدالملکی با بیان اینکه در دولت سیزدهم در حوزه اقتصادی تمرکز بر تحول الگوی مدیریت با نگاه جهادی و استقرار مدیران انقلابی و متخصص است، افزود: ۵۲۰ مورد انتصاب در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی صورت گرفته است که ۳۰۰ نفر در حوزه اداری و ۲۲۰ نفر درحوزه‌های اقتصادی بوده است.

وی در ادامه نتیجه این تغییر رویکرد را مثبت و سودآوری برای شرکت‌های زیرمجموعه‌های صندوق‌های پنج‌گانه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به رویکرد این وزارتخانه همکاری جدی با شرکت‌ها و موسسات دانش‌بنیان اضافه کرد: یکی از اتفاق‌های خوب در شرکت‌های تابعه این وزارتخانه گرایش به رویکرد دانش‌بنیان و تولید داخلی است یکی از شرکت‌های زیرمجموعه این وزارتخانه در حوزه پالایشگاهی موفق به داخلی‌سازی یک هزار و ۵۰۰ قطعه شده است و سایر شرکت‌ها برای برطرف کردن نیازهای فناورانه با شرکت‌های دانش بنیان وارد مذاکره شده‌اند.

کد خبر: ۱۵۱٬۰۹۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha