۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۷
حضور گلستان در نمایشگاه توانمندی های صادراتی در قزاقستان
نائب رئیس اتاق بازرگانی گرگان خبرداد؛

حضور گلستان در نمایشگاه توانمندی های صادراتی در قزاقستان

گرگان- یوسفی، نائب رئیس اتاق بازرگانی گرگان از حضور گلستان در نمایشگاه توانمندی های صادراتی در آلماتی قزاقستان خبرداد و گفت: شرکت در این رویداد دستاوردهای خوبی برای فعالان اقتصادی گلستان خواهد داشت.

امیر یوسفی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: نمایشگاه بین المللی ظرفیت های صادراتی ایران تیرماه(دهم تا دوازدهم) در آلماتی قزاقستان برگزار می‌شود که اتاق ایران جلساتی را در این راستا برگزار کرده است.

نائب رئیس کمیسیون کشاورزی اتاق بازرگانی ایران با بیان این که در این نمایشگاه غرفه هایی برای استان‌های مختلف از جمله گلستان در نظر گرفته شده است، اضافه کرد: برنامه‌ریزی می کنیم تا حضور پررنگی در قزاقستان داشته و بتوانیم ظرفیت های استان را معرفی کنیم.

وی توضیح داد: این نمایشگاه که بزرگترین رویداد تجاری و نمایشگاهی اختصاصی ایران در آسیای میانه است با مجوز رسمی سازمان توسعه تجارت ایران و همکاری اتاق مشترک ایران و قزاقستان و با حمایت معاونت اقتصادی وزارت امور خارجه، اتاق بازرگانی ایران، سفارت جمهوری اسلامی ایران در قزاقستان و وزارت تجارت و همگرایی قزاقستان برگزار می‌شود.

یوسفی گفت: قزاقستان کشوری است که در تولید محصولات غلات سرآمد بوده و حضور در نمایشگاه می تواند به شناسایی ظرفیت ها و افزایش مراودات با این کشور و دیگر کشورها کمک کند.

نائب رئیس اتاق بازرگانی گرگان در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: کشور قزاقستان واردکننده سبزی و صیفی جات است و در کشور و استان گلستان ظرفیت خوبی برای تولید این محصولات وجود دارد و باید کشت‌های گلخانه‌ای را رشد داده و بتوانیم از این ظرفیت‌ها استفاده کنیم.

کد خبر: ۱۵۱٬۰۶۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha