۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۴
ابزارهای مالی بانک ملی در توسعه صنعت پتروشیمی نقش بسزایی دارد
مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی:

ابزارهای مالی بانک ملی در توسعه صنعت پتروشیمی نقش بسزایی دارد

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی، اظهار داشت: ابزارهای تأمین مالی بانک ملی ایران می‌تواند زمینه ساز توسعه صنعت نفت و صنایع پتروشیمی باشد.

به گزارش بازار به نقل از بانک ملی، مرتضی شاه میرزایی با حضور در غرفه بانک ملی ایران در بیست ‌و ششمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی در گفت و گو با خبرنگار روابط عمومی این بانک اظهارداشت: حضور بانک ها در کنار هلدینگ‌های پتروشیمی فرصت بسیار مطلوبی برای افزایش همکاری و تکمیل زنجیره ارزش است.
وی افزود: در شرایط کنونی مهم‌ترین ابزار برای تأمین مالی صنایع نفت و گاز می‌تواند استفاده از سرمایه بانک‌های داخلی بویژه بانک ملی ایران باشد چرا که این بانک دارای خدمات مالی و منابع بسیار

گسترده است.

وی با اشاره به اینکه صنعت نفت برای توسعه به سرمایه‌گذاری نیاز دارد، افزود: استفاده از ظرفیت های مشارکت و سرمایه‌گذاری بانک ملی ایران در راستای تامین تجهیزات مورد نیاز و فعال کردن طرح های شرکت‌های پتروشیمی لازم و ضروری است.

معاون وزیر نفت ضمن قدردانی از تلاش ها و حمایت های بانک ملی ایران در ارائه خدمات مالی به صنعت کشور، یادآور شد: بدون شک استفاده از ظرفیت بانک‌ ملی ایران در طرح‌های صنایع پتروشیمی امکان خودکفایی، دستیابی به کاتالیست های جدید و جلوگیری از خام فروشی را فراهم خواهد کرد.

مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: در صورتی که بانک ملی ایران شرکت های پتروشیمی را حمایت نماید موجب ایجاد ارزش افزوده بیشتر نیز خواهد شد.

کد خبر: ۱۵۱٬۰۳۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha