۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۳
قاچاق باطری خودرو در استان همدان به صفر رسیده است
رئیس سازمان صمت همدان:

قاچاق باطری خودرو در استان همدان به صفر رسیده است

همدان - شانیان، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان گفت: قاچاق باطری خودرو در استان همدان به صفر رسیده است.

به گزارش بازار، احمد شانیان در نشست خبری با خبرنگاران با اشاره به اینکه یکی از اتفاقات در سازمان صنعت،معدن و تجارت استاندارد سازی فرایند بوده است، اظهار کرد: در سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کار جهادی شکل می‌گیرد و بهره وری نسبت به سازمان‌های دیگر بالاتر است.

وی به حوزه بازرسی پرداخت و با بیان اینکه امسال سه هزار و ۱۱۰ پرونده تخلف داشتیم که افزون بر ۴۰۵ میلیارد تومان جریمه آنها بوده است، ادامه داد: سه هزار و ۳۵۰ بازرسی را در یک روز شاهد بودیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان با اشاره به اینکه استان همدان رتبه نخست مبارزه با قاچاق لوازم یدکی خودرو را کسب کرده است، افزود: همدان جزو پنج استان مشورتی در حوزه قاچاق کالا است و برنامه ریزی خوبی در حوزه توزیع و تولید انجام داده به شکلی که قاچاق باطری خودرو در استان به صفر رسیده است.

وی در ادامه به موضوع بازرگانی اشاره کرد و با بیان اینکه در حوزه بازرگانی مشابه سال گذشته ۱۰ درصد رشد اتفاق افتاده است، اضافه کرد: مشکلات و مسائل واحدها در حوزه صادرات بررسی و بسیاری از آنها رفع شده است.

شانیان با تاکید بر اینکه صادرات به یک‌ پایه ریزی خوب نیاز دارد، تصریح کرد: در زمینه صدور پروانه شرکت‌ پخش ۱۶ پله ارتقا داشتیم و استان همدان جزو پنج استان برتر کشور شده است.

کد خبر: ۱۵۱٬۰۲۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha