۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۵
بازدید معاون وزیر صمت از مرکز پاسخ‌گویی هوشمند ایران‌خودرو
صبح امروز صورت گرفت؛

بازدید معاون وزیر صمت از مرکز پاسخ‌گویی هوشمند ایران‌خودرو

منطقی، معاون صنایع حمل و نقل وزیر صمت از مرکز پاسخ‌گویی هوشمند امدادخودروایران بازدید کرد.

به گزارش بازار، منوچهر منطقی در این بازدید، با اشاره به شعار سال و بیانات مقام معظم رهبری برای خلق و بومی سازی دانش و همچنین توسعه تولید دانش بنیان، بر تداوم تلاش مدیران و کارکنان امدادخودرو ایران در مسیری که مبتنی بر همین هدف تاکنون طی کرده‌اند، تاکید کرد.

همچنین در ادامه این بازدید مدیرعامل امدادخودرو ایران به تشریح دستاوردهای این شرکت در زمینه توسعه زیرساخت‌های نرم‌افزاری امدادرسانی و هوشمندسازی پرداخت که حاصل آن اجرایی شدن فرآیند ثبت آنلاین درخواست و امدادرسانی به سراسر کشور بوده است.

وی افزود: پلتفرم ملی خدمات خودرویی «بسپر» به عنوان تازه‌ترین اقدام این شرکت با حمایت گروه صنعتی ایران خودرو به‌عنوان شتاب‌دهنده خدمات خودرویی طراحی شده است.

میرحسینی نحوه اتصال مرکز تماس امدادخودرو ایران به شبکه دوربین‌های جاده‌ای کشور را به منظور بررسی و اعزام اکیپ‌های امدادی توضیح داد و هدف از این اقدام را که پیش‌نیاز آن انجام اقدامات فنی گسترده‌ای بوده، کاهش بار ترافیکی ناشی از نقص فنی خودروها در جاده‌ها و محورهای مواصلاتی پرتردد عنوان کرد.

در این بازدید، گزارش‌هایی از پشتیبانی خدمات پس از فروش گروه صنعتی ایران خودرو در تنها مرکز پاسخ‌گویی هوشمند ایران‌خودرو، برای ثبت و پی‌گیری شکایت امور مشتریان (CRM) و همچنین نحوه پی‌گیری امور مربوط به ثبت سفارش خودروی مشتریان گروه صنعتی ارایه شد.

کد خبر: ۱۵۰٬۹۱۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha