۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۳
دولت با تخصیص تسهیلات بانکی به واحدهای تولید دام و طیور موافقت کرد
در جلسه هیات وزیران؛

دولت با تخصیص تسهیلات بانکی به واحدهای تولید دام و طیور موافقت کرد

هیأت وزیران با اختصاص تسهیلات بانکی به واحدهای تولیدی دام و طیور کشور با نرخ ترجیحی ۱۰ درصد موافقت کرد.

به گزارش بازار، اعضای کابینه سیزدهم به منظور تأمین سرمایه در گردش واحدهای تولیدی دام و طیور کشور، مبلغ یکصد هزار میلیارد ریال تسهیلات بانکی با نرخ ترجیحی ۱۰ درصد به واحدهای مذکور اختصاص داد.

مدت زمان بازپرداخت تسهیلات یاد شده حداکثر (۶) ماه بوده و سازمان برنامه و بودجه کشور موظف است بازپرداخت مابه التفاوت سود تسهیلات مربوط تا نرخ مصوب شورای پول و اعتبار را تضمین کند.

آیین نامه اجرایی موادی از فصل ششم قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران تصویب شد
دولت به استناد اصل (۱۳۸) قانون اساسی و تکلیف قانونی مندرج در ماده (۶۱) قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران، آیین نامه اجرایی مواد (۳۸)، (۳۹)، (۴۰)، (۵۳) و (۵۵) از فصل ششم قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران درخصوص نوع، میزان و تعیین اولویت ارایه خدمات مربوط به این فصل از قانون را به تصویب رساند.

موافقت دولت با لایحه «الحاق ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد به قانون فهرست نهادهای عمومی غیر دولتی»
هیأت وزیران با هدف رفع مشکلات موجود ساختاری و عدم امکان مصرف وجوه عمومی بابت تملک دارایی‌های سرمایه‌ای در ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد و به منظور برخورداری این ستاد از اعتبارات، امکانات و مزایای سایر وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها و نهادهای دولتی و غیردولتی، با لایحه «الحاق ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد به قانون فهرست نهادهای عمومی غیردولتی» موافقت کرد.

هیأت دولت در ادامه، ضمن اعلام نظر درخصوص تعدادی از طرح های نمایندگان مجلس شورای اسلامی، نمایندگان خود را برای پیگیری موضوعات مربوط تعیین کرد.

کد خبر: ۱۵۰٬۷۹۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha