۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۰
 بررسی گزارش نهایی رسوب دارویی در گمرکات
نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس تشریح کرد

بررسی گزارش نهایی رسوب دارویی در گمرکات

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: در نشست امروز این کمیسیون مقرر شد گزارش بررسی رسوب دارویی در گمرکات کشور با حضور وزیر بهداشت بررسی و در صورت نیاز به صحن علنی ارائه شود.

به گزارش بازار، شهباز حسن پوربیگلری در تشریح این نشست افزود: دستور کار ابتدایی در زمینه بررسی رسوب دارویی در گمرکات کشور بود که در این خصوص با توجه به اعلام آقای پژمانفر کمیسیون اقتصادی با استناد به ماده ۲۳۴ آیین‌نامه داخلی گزارشی را تهیه کرده است.

نماینده مردم سیرجان و بردسیر با اشاره به اینکه گزارش تهیه شده در زمینه رسوب دارو در گمرکات کشور ابتدا در کمیته مربوط و امروز در صحن کمیسیون با حضور رئیس سازمان غذا و دارو ارائه شد، ادامه داد: مقرر شد گزارش مذکور با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مورد بحث و بررسی قرار بگیرد و در صورت نیاز، تصویب و به صحن علنی ارائه شود.

وی با تاکید بر اینکه بر اساس گزارش تهیه شده در زمینه رسوب دارویی در گمرکات کشور تخلفات و کم کاری‌هایی صورت گرفته است، اضافه کرد: دستور کار دوم کمیسیون اقتصادی درباره طرح اصلاح ساختار بانک مرکزی بود، گزارش نهایی آن با توجه به اصلاحات انجام شده برای شور دوم آماده شده است و باید پس از تصویب به صحن ارائه شود.

این نماینده مجلس با بیان اینکه دستورکار سوم کمیسیون اقتصادی در خصوص بررسی گزارش هیات تحقیق و تفحص از منطقه آزاد قشم بود، تصریح کرد: بررسی عملکرد سازمان منطقه آزاد قشم در حوزه‌های مالی، اشتغال، مبارزه با فساد اداری و اقتصادی، حمایت از سرمایه گذاران و تجار و واگذاری اراضی از محورهای تحقیق و تفحص بود که مقرر شد پس از تدوین نهایی گزارش از بالاترین مقام مسئول ذی‌ربط برای حضور در نشست بررسی آن دعوت شود.

کد خبر: ۱۵۰٬۷۷۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha