۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۳
همکاری استراتژیک بایننس و پی استیک| پیش بینی قیمت بایننس کوین برای ماه های آینده
مدیر ارشد بایننس خبر داد؛

همکاری استراتژیک بایننس و پی استیک| پیش بینی قیمت بایننس کوین برای ماه های آینده

بایننس لبز از آغاز همکاری استراتژیک میان صرافی بایننس و شرکت سرمایه گذاری پی استیک و افزایش کاربرد این رمز ارز محبوب بازار خبر داد.

به گزارش بازار، «بایننس لبز» که بازوی اصلی طراحی و اجرای پروتکل های صرافی بایننس محسوب می شود، از آغاز همکاری استراتژیک با شرکت «پی استیک» ( pSTAKE )خبر داد. انتظار می‌رود این امر نقدینگی را برای اکوسیستم رمز ارز رسمی صرافی بایننس یعنی BNB افزایش داده و همچنین کاربرد و تقاضا برای این توکن را افزایش دهد.

با آغاز این همکاری و اجرایی شدن قرارداد دو طرف، اسناد مربوط به اثبات دارایی‌های سهام در زنجیره بایننس را می‌توان در پی استیک قرار داده و کاربران از این طریق قادر خواهند بود توکن‌های توزیع شده از سوی نمایندگان صندوق های سرمایه گذاری ارزی خود را دریافت نمایند.

در میان حمام خون کنونی به راه افتاده در اکوسیستم رمزارزها، قیمت هر توکن BNB بالای ۲۸۶ دلار باقی مانده که احساسات صعودی را برای بهبود آلت کوین تقویت می کند.

طرفداران رمز ارز BNB بر این باورند که این مشارکت استراتژیک می تواند کاربرد و پذیرش BNB را در اکوسیستم کریپتو تقویت کرده و به افزایش قیمت آن طی ماه های آینده منجر شود.

در همین راستا، «کن لی» مدیر اجرایی بایننس لبز در خصوص این پروژه همکاری جدید گفت: همکاری استراتژیک با «پی استیک» راه حلی است که به کاربران امکان می دهد دارایی های خود را به اشتراک بگذارند و شبکه زیربنایی بلاکچین بایننس را ایمن کند.

گرت ون لاگن، تحلیلگر و معامله گر ارزهای دیجیتال در توئیتر، روند قیمت BNB را ارزیابی کرده و یک هدف صعودی چشمگیر برای این آلتکوین پر طرفدار بازار رمزارزها تعیین کرده است. بر اساس روش کانالینگ امواج الیوت، هدف گذاری انجام شده برای آینده بایننس کوین در آینده بین ۴۰۰۰ تا ۵۰۰۰ دلار بوده که احتمالا طی چند ماه آینده محقق خواهد شد.

کد خبر: ۱۵۰٬۷۱۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha