۱۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۷
بندر خرمشهر به دنبال توسعه گردشگری دریایی است
مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر:

بندر خرمشهر به دنبال توسعه گردشگری دریایی است

خرمشهر- مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر از آمادگی بندر خرمشهر برای ارتقای زیرساخت‌ها و ایمنی سفرهای دریایی در نوروز ۹۹ به‌منظور توسعه گردشگری دریایی خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار، نوراله اسعدی پیش از ظهر چهارشنبه در نشست هماهنگی ارگان های دریایی در نوروز ۹۹ با حضور فرماندار خرمشهر که در سالن اجتماعات این بندر برگزار شد؛ ضمن ارائه گزارشی از فعالیت ها و اقدامات انجام شده بندر خرمشهر در زمینه ایمنی سفرهای دریایی در سال گذشته از همکاری سازمان ها و ارگان های دخیل در طرح گردشگری نوروز ۹۸ تشکر کرد.

وی تصریح کرد: بندر خرمشهر با توجه به بهره مندی از مواهب الهی و شرایط اقلیمی و جغرافیایی مطلوب به طوریکه از سه طرف توسط رودخانه های قابل کشتیرانی احاطه شده بستر مناسب برای گردشگری دریایی  و توسعه حمل و نقل دریایی است.

مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر اظهار داشت:  سازمان بنادر و دریانوردی  متولی ایمنی دریایی است و ایمن سازی سفرهای دریایی از مسائل حیاتی برای گردشگران است که همواره مورد توجه مسئولان سازمان بنادر و دریانوردی قرار داشته است.

اسعدی افزود:  بندر خرمشهراز طرح ها و ایده های سرمایه گذاران در جهت گردشگری دریایی و اجرای اصول ایمنی دریایی حمایت می کند و از سرمایه گذاران خواست با توجه به وجود زیر ساخت‌ها و امکانات لازم برای گردشگری دریایی در حوزه های مختلف گردشگری دریایی سرمایه گذاری کنند.

وی خاطر نشان کرد: یکی از مزیت های غالب خرمشهر گردشگری دریایی در اروند و کارون است که در نوروز گذشته ۱۴۸هزار نفر از ظرفیت های گردشگری دریایی در اروند و کارون بهره مند شدند.

در جریان این نشست ارگان‌های ذیربط به بیان نظرات و برنامه های خود در زمینه تسهیل و ایمنی سفرهای گردشگری دریایی در نوروز ۹۹ پرداختند.

کد خبر: ۱٬۵۰۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha