۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۹
دولت مدام به مردم توضیح دهد که چه برنامه‌ای دارد| زیرساخت اعطای کالا برگ الکترونیک فراهم شود
عضو هیئت رئیسه مجلس در گفتگو با بازار:

دولت مدام به مردم توضیح دهد که چه برنامه‌ای دارد| زیرساخت اعطای کالا برگ الکترونیک فراهم شود

علی کریمی عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: اعطای کالابرگ الکترونیک هم جزو مصوبات مجلس است و دولت پذیرفته است که کالابرگ الکترونیکی را اجرا کند بنابراین دولت باید هر چه سریع‌تر زیرساخت‌های آن را فراهم کند.

علی کریمی فیروزجایی، در گفتگو با خبرنگار پارلمانی بازار، با اشاره به موضوع حذف ارز ترجیحی و رویکرد دولت در زمینه اصلاح نظام یارانه ای کشور بیان کرد: طبق مصوبه مجلس این اختیار به دولت داده شد تا حذف ارز ترجیحی اتفاق بیفتد.

این نماینده مجلس ادامه داد: با این حال همان مصوبه صراحت دارد که قیمت‌ها باید مانند قیمت شهریور سال ۱۴۰۰ بماند و بیشتر نشود.

فیروزجایی بیان کرد: دولت در اصلاح نظام ارزی حتماً باید این ملاحظه را در نظر گیرد و به هیچ وجه نباید قیمت‌های کالاهای اساسی از قیمت این کالاها در شهریور سال قبل بیشتر شود.

این نماینده مجلس تصریح کرد: اعطای کالابرگ الکترونیک هم جزو مصوبات مجلس شورای اسلامی است و دولت پذیرفته است که کالابرگ الکترونیکی را اجرا کند بنابراین دولت باید هر چه سریع‌تر زیرساخت‌های آن را فراهم کند.

فیروزجایی تاکید کرد: ممکن است دولت نتواند مصوبه مجلس درباره ارز ترجیحی را به طور ۱۰۰ درصد اجرا کند، اما باید آن را به‌عنوان الزامات اجرای قانون در نظر گیرد.

نماینده مردم بابل در مجلس اظهارکرد: دولتمردان در اجرای سیاست اصلاح نظام یارانه‌ای حتما باید مدام به مردم توضیح دهند که چه برنامه‌ای در دستور کار دارند و تبیین موضوعات و سیاست‌های اقتصادی دولت برای مردم بسیار حائز اهمیت است.

کد خبر: ۱۵۰٬۵۷۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha