۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۲
پیکسل واچ؛ محصول جدید گوگل با سخت افزار قدیمی!
تازه های فناوری؛

پیکسل واچ؛ محصول جدید گوگل با سخت افزار قدیمی!

شرکت گوگل در حالی از عرضه ساعت جدید هوشمند «گوگول پیکسل» خود به بازار خبر داده که به نظر می رسد سخت افزار به کار رفته در آن، بسیار قدیمی خواهد بود.

به گزارش بازار، همانطور که شرکت گوگل به تازگی اعلام کرده، ساعت جدید هوشمند «گوگول پیکسل» به زودی به بازار عرضه خواهد شد.

البته هنوز هیچ گونه مشخصاتی از این ساعت هوشمند جدید گوگل اعلام نشده ولی با اینحال، تنها چیزی که در مورد آن می دانیم این است که چیپست به کار رفته در این محصول جدید گوگل بسیار قدیمی بوده و تقریبا متعلق به چهار سال پیش است!

بر اساس اطلاعات فاش شده در خصوص مشخصات فنی گوگل پیکسل، چیپست به کار رفته در آن، سامسونگ اگزینوس ۹۱۱۰ است که در سال ۲۰۱۸ به بازار عرضه شد. این همان چیپستی است که در نسل اول ساعت های هوشمند گلکسی واچ سامسونگ به کار رفته که در آن زمان، با سیستم عامل «تایزن» به بازار عرضه شد.

البته برخی منابع دیگر نیز اعلام کرده اند که گوگل قرار است در محصول جدید خود از چیپست اگزینوس ۹۲۰ استفاده کند که در ساعت های گلکسی واچ ۴ سامسونگ استفاده شده است.

اگرچه هنوز اطلاعات دقیقی در خصوص این ساعت در دسترس نیست، اما آنچه مسلم است تکنولوژی به کار رفته در آن، بسیار با آنچه ساعت های هوشمند رقیب گوگل مانند سامسونگ یا شیائومی استفاده می کنند متفاوت بوده و فاصله معنا داری بات آنها دارد.

با اینحال، از آنجاکه این ساعت برند گوگل را با خود یدک می کشد، قطعا قیمتی بسیار بیشتر از آنچه در بخش سخت افزاری آن به کار رفته خواهد داشت که از این حیث، می توان مدعی شد که با هیچ عنوان با رقبای یاد شده خود قابل رقابت نخواهد بود.

کد خبر: ۱۵۰٬۵۴۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha