۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۵
ثبت یک میلیون و ۹۰۰ هزار قطعه جوجه ریزی در مرغداری های استان همدان
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

ثبت یک میلیون و ۹۰۰ هزار قطعه جوجه ریزی در مرغداری های استان همدان

همدان - تقوی، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان گفت: نهاده های دامی آماده عرضه است و در فصل بهار یک میلیون و ۹۰۰ هزار قطعه جوجه ریزی در مرغداری ها صورت گرفته که گوشت مورد نیاز استان را تامین می کند

غلامحسین تقوی در گفتگو با خبرنگار بازار گفت: به اندازه کافی گوشت گرم و مرغ در استان همدان موجود است و مرغداران نیز نگران جوجه ریزی نباشند زیرا مرغ مازاد در استان توسط پشتیبانی امور دام به قیمت مصوب خریداری می شود.

تقوی افزود: چهار کشتارگاه مرغ در استان همدان فعال است و هیچ گونه نگرانی در زمینه تامین گوشت مرغ وجود ندارد و آمادگی انتقال مازاد تولید گوشت استان به استان های همجوار را داریم.

وی تصریح کرد: نهاده های دامی آماده عرضه است و همزمان با فصل بهار یک میلیون و ۹۰۰ هزار قطعه جوجه ریزی در سطح مرغداری های استان صورت گرفته که گوشت مورد نیاز استان را طی چند ماه آینده تامین می کند.

۵۹۳ لاشه گوسفندی و ۴۰ لاشه گوشت دام سنگین آماده تزریق به بازار استان همدان است

تقوی با اشاره به اینکه در تامین روغن نیز نگرانی وجود ندارد، اضافه کرد: در تامین گوشت قرمز مشکلی وجود ندارد و اکنون ۵۹۳ لاشه گوسفندی و ۴۰ لاشه گوشت دام سنگین آماده تزریق به بازار استان همدان است.

وی ادامه داد: لبنیات کافی در سطح استان موجود است و برنامه افزایش تولید داریم و محصولات تولیدی در انتظار قیمت جدید برای عرضه در بازار است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان گفت: مجوز توزیع دو هزار و ۱۰۰ تن برنج در استان همدان صادر شده که یک هزار تن از نوع برنج هندی است.

وی افزود: برنج تایلندی نیز به قیمت مصوب ۱۱ هزار تومان به ازای هر کیلو به میزان کافی تامین شده و در انتظار تبدیل به کیسه های ۱۰ کیلوگرمی برای عرضه در بازار است.

کد خبر: ۱۵۰٬۴۶۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha