۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۱
بررسی سناریوهای قیمت پیش رو برای رمز ارز سوشی سوآپ| صعود یا سقوط؟!
تحلیل بازار رمزارزها؛

بررسی سناریوهای قیمت پیش رو برای رمز ارز سوشی سوآپ| صعود یا سقوط؟!

قیمت توکن سوشی سوآپ ( SushiSwap ) با افزایش فشار خرید از سوی سرمایه گذاران بهبود یافته است. توکن سوشی ( SUSHI) در حال حاضر با قیمت ۱.۵۹۳۰ دلار معامله می شود که بالاترین رقم از ۱۱ می محسوب می شود.

به گزارش بازار، قیمت توکن سوشی سوآپ ( SushiSwap ) با افزایش فشار خرید از سوی سرمایه گذاران بهبود یافته است. توکن سوشی ( SUSHI) در حال حاضر با قیمت ۱.۵۹۳۰ دلار معامله می شود که بالاترین رقم از ۱۱ می محسوب می شود.

این توکن بیش از ۵۲ درصد از پایین ترین سطح خود در این هفته جهش کرده که البته این اتفاق برای اکثر ارزهای دیجیتال رخ داده است. به عنوان مثال، قیمت رمز ارز گالا طی ۲۴ ساعت گذشته ۷۶ درصد افزایش یافته و این در حالیست که قیمت های ارزهای GMT، ApeCoin و Maker بیش از ۷۰ درصد افزایش یافته است.

سوشی سوآپ یکی از بزرگترین بازیگران در صنعت مالی غیرمتمرکز محسوب می شود. این پلتفرم مبادلاتی مبتنی بر بلاکچین اتریوم در نقطه اوج خود، میلیون ها دلار ارزش کل قفل شده (TVL) و هزاران کاربر داشت.

با این حال، مانند سایر توکن های DeFi، سوشی سوآپ پس از سقوط غم انگیز ارزهای بومی شبکه ترا تحت فشار قرار گرفته است. همچنین با نگرانی سرمایه گذاران بازار کریپتو از سیاست های انقباضی مداوم فدرال رزرو، سوشی سوآپ نیز مانند سایر ارزهای بازار با چالشی جدی مواجه شده است.

پیش بینی قیمت سوشی یوآپ

بررسی سناریوهای قیمت پیش رو برای رمز ارز سوشی سوآپ| صعود یا سقوط؟!

نمودار روزانه قیمت نشان می دهد که قیمت سوشی در یک روند نزولی قوی دارد. چالش های فعلی بازار رمزارزها به افزایش فشار فروش کمک کرده است. این کاهش به زیر سطح حمایت مهم ۲.۷۶ دلار رسید که پایین ترین سطح در ماه مارس محسوب می شود. اکنون، این ارز چیزی شبیه به یک الگوی صعودی را تشکیل داده است. همچنین قیمت سوشی پایین تر از میانگین متحرک کوتاه مدت و بلند مدت باقی مانده است.

بنابراین، دو سناریو ممکن است برای توکن سوشی سوآپ وجود داشته باشد. اول، قیمت سوشی سوآپ می تواند ۷۶ درصد افزایش یابد و مقاومت را در ۲.۷۶ دلار مجددا آزمایش کند که با وضعیت فعلی بازار ارزهای دیجیتال این سناریو تقریبا بعید به نظر می رسد. سناریوی دیگر، شکل گیری الگوی قیمت جهش گربه مرده است. اگر این اتفاق بیفتد، سوشی سقوط خواهد کرد و پایین ترین سطح قیمت این هفته را دوباره آزمایش خواهد کرد.

کد خبر: ۱۵۰٬۳۲۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha