۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۵
بازدید قالیباف از نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی

بازدید قالیباف از نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی

رئیس مجلس شورای اسلامی صبح امروز با حضور در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران، از سالن‌های بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی بازدید کرد.

بازار؛ گروه آب و انرژی: محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی صبح امروز (جمعه) به منظور حضور در مراسم افتتاحیه بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی وارد محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران شد و پس از افتتاح آن، از سالن‌های نمایشگاه بازدید کرد و از نزدیک در جریان دستاوردها، تولیدات و پروژه‌های در حال اجرای شرکت‌های حاضر در این نمایشگاه قرار گرفت.

محمدباقر قالیباف با حضور در غرفه شرکت ملی نفت ایران به صورت وبیناری با مسئولان و کارگران این شرکت در نقاط مختلف کشور ارتباط زنده برقرار کرد و پس از استماع دستاوردها و کارکردهای شرکت های تابعه و همچنین دغدغه های مطرح شده از اقدامات آنها قدردانی به عمل آورد.

در این بازدید جواد اوجی وزیر نفت، فریدون حسنوند رییس کمیسیون انرژی مجلس، علی عسگری مدیرعامل پتروشیمی خلیج فارس، مجتبی توانگر عضو کمیسیون انرژی، محسن خجسته مهر رییس شرکت ملی نفت ایران، رئیس مجلس شورای اسلامی را همراهی می‌کردند.

ایران با دارا بودن بخش عظیمی از ذخایر نفتی جهان و نزدیک به یک چهارم ذخایر گاز، از پیشروترین کشورها در حوزه ‌ فناوری و سیاست گذاری در صنعت نفت است.

این نمایشگاه که با شعار «نفت دانش بنیان؛ تولید ایرانی، صادرات جهانی» برگزار شده، از ۲۳ تا ۲۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ میزبان شرکت های کوچک و بزرگ نفتی، سرمایه گذاران بزرگ نفت، مدیران و مسئولان این حوزه، فعالان و نخبگان داخلی و خارجی صنعت نفت، گاز و پتروشیمی و پالایش است.

کد خبر: ۱۵۰٬۲۶۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha