۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۱
راهبرد بانک کشاورزی کسب جایگاه برتر در نظام بانکی است
سرپرست بانک کشاورزی:

راهبرد بانک کشاورزی کسب جایگاه برتر در نظام بانکی است

رضایی، سرپرست بانک کشاورزی گفت: با توجه به اهداف بلندمدت تعیین شده و با وجود نیروهای توانمند، طی چند سال آینده به بانک نخست کشور تبدیل خواهیم شد.

به گزارش بازار به نقل از بانک کشاورزی، مهدی رضایی که روز چهارشنبه ۲۱ اردیبهشت ماه در هم‌اندیشی مدیران این بانک سخن می گفت،با بیان این مطلب اظهار داشت: بانک کشاورزی به لحاظ ساختاری و زیرساختی ظرفیت فوق‌العاده‌ای دارد و با وجود نیروهای توانمند و کارآمد طی چند سال آینده می تواند به بانک نخست کشور تبدیل شود.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر امنیت غذایی یکی از مهم‌ترین موضوعات است و بانک کشاورزی نخستین بانکی است که از آن انتظار حمایت و کمک همه جانبه دارند، گفت: باید برنامه‌ریزی کنیم تا بر اساس برنامه چهارساله‌ تدوین شده برای بانک، به جایگاه مدنظر خود دست یابیم.

رضایی با بیان اینکه رویکرد مدیریتی در بانک کشاورزی عارضه‌یابی سیستمی است اضافه کرد: مدیران استانی هر چه بیشتر مشکلات و چالش ها را شناسایی کنندتا برمبنای آن بتوانیم در ستاد مرکزی بانک خدمت رسانی بهتری به آنان ارائه کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنانش ضمن تشریح رویکرد فعالیت مدیریتی در بانک کشاورزی و نقش کارکنان سطوح مختلف در آن تصریح کرد:در چنین فضایی باید به صورت سیستمی تمام مشکلات شناسایی و ریشه یابی شده و پس از جمع بندی و بررسی چالش‌ها و مشکلات،برای آن راهکاری اندیشیده شود.

سرپرست بانک کشاورزی با تأکید بر اینکه برای حل مشکلات سیستمی به جای شهودی‌محور، باید داده‌محور عمل کنیم خاطرنشان کرد: وقتی همکاران ما در شعب استانی بتوانند با مدیران بانک استان خود ارتباط بگیرند، به طور طبیعی می توانند مشکلات بیرونی را شناسایی کنند و در جهت برطرف نمودن آن گام بردارند.

رضایی بر مسئولیت پذیری و اهتمام حداکثری برای تحقق اهداف بانک کشاورزی تأکید و اضافه کرد: از مدیران استانی و مدیران شعب تقاضا دارم با استانداران، نمایندگان مجلس، همکاران شعب،مشتریان و ذی‌نفعان بانک تعامل بیشتری داشته باشند.

سرپرست بانک کشاورزی با تأکید بر ضرورت تکریم ارباب رجوع و مشتری مداری به معنای واقعی در تمام شعب بانک گفت: هزینه جذب یک مشتری از دست رفته به مراتب بیشتر از جذب یک مشتری جدید است، لذا انتظار می رود مدیران شعب بانک در استان ها برای ایجاد وفاداری و توسعه تعامل با مشتریان اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

رضایی در تشریح نقش و جایگاه بانکداری شرکتی نیز یادآور شد: بانکداری شرکتی فقط محدود به پرداخت تسهیلات نیست بلکه زنجیره تامین را باید در مجموعه خودش مستقل کند.

سرپرست بانک کشاورزی در ادامه سخنانش یکی از مهم‌ترین اهداف برگزاری این هم اندیشی را تصمیم‌گیری برای برطرف کردن مشکلات و ارائه خدمات بهتر و با کیفیت تر دانست و ابراز امیدواری کرد: با ارائه راهکارهایی اثراگذار و عملیاتی فعالیت های بانک با سهولت بیشتری انجام شود.

وی درپایان خاطرنشان کرد:توسعه خدمات و ارائه محصولات نوآورانه بانکی باید در دستورکاربانک کشاورزی قرار گرفته و در این مسیر پیشگام باشیم.

کد خبر: ۱۵۰٬۲۵۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 2
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • حسین IR ۲۰:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۵
      0 0
      آقای مدیر عامل اگر راستگو هست نیروهای خدماتی شرکتی را که دست یک مشت دزد که خود را پیمانکار می نامند از بین ببرند وله ما امنیت شغلی بدهند
    • حسین IR ۱۵:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
      0 0
      جناب آقای مدیر عامل ما نیروهای شرکتی چرا تبدیل وضعیت نمی شویم وقرارداد دایمی نداریم وبا ما قرارداد موقت یک ماه می زند ما نیروهای خدماتی