۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰۰:۳۰
بازار سهام، ضعیف‌ترین بخش اقتصاد آمریکاست
«سی ان بی سی»:

بازار سهام، ضعیف‌ترین بخش اقتصاد آمریکاست

تورم سبب شده است تا شاخص سهام در بازار بورس آمریکا با سقوط شدید همراه شود و امیدی به سودآوری شرکت‌های بورسی آمریکا نیست.

به گزارش بازار، شبکه سی ان بی سی گزارش داد، «جیم کرامر» کارشناس بورس در آمریکا معتقد است بازار سهام ضعیف‌ترین بخش اقتصاد این کشور است. کرامر در گفتگو با این شبکه گفت تورم سبب شده است تا شاخص سهام در بازار بورس آمریکا با سقوط شدید همراه شود. وی در ادامه حرف هایش در خصوص وضعیت بورس آمریکا گفت: امیدی به سودآوری شرکت‌های بورسی آمریکا نیست.

این کارشناس بورس می‌افزاید: سرمایه‌های مردم در بازار در حال کاهش ارزش است. این واقعاً به مردم آسیب می‌زند. سهام فراوانی وجود دارد که ما فکر می‌کردیم به علت سودآوری، توان ماندن در رقابت را دارند، اما این گونه نشد. ما شرکت‌های فراوانی را شاهد هستیم که ارزش سهام آن‌ها نیز بالاست، اما هیچ امیدی به سودآوری ندارند، با وجودی که آن‌ها از نقدینگی کافی برای سودآوری بر خوردارند. بسیاری از این شرکت‌ها به دنبال بِرَند شدن هستند و مردم این را می‌بینند و سهام آنان را می‌خرند، اما با کاهش ارزش سهام مواجه می‌شوند. شما می‌گویید باید سهام این شرکت را بخرم و بعد می‌بینید که این شرکت از توانایی سودآوری برخوردار نیست. افزایش ارزش سهام نیز ندارد. شما به سهام برخی از این شرکت‌ها نگاه کنید، وحشتناک است. سهام سایر شرکت‌ها نیز به همین گونه است.

کد خبر: ۱۵۰٬۲۴۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha