۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۱
صرافی بایننس رمزارز لونا را از فهرست معاملات آتی خود حذف کرد
با سقوط لونا صورت گرفت؛

صرافی بایننس رمزارز لونا را از فهرست معاملات آتی خود حذف کرد

با سقوط رمزارز لونا و نزدیک شدن قیمت آن به صفر، صرافی بایننس با انتشار بیانیه ای رسمی، این ارز را از فهرست معاملات آتی خود حذف کرد.

به گزارش بازار، با سقوط و فروپاشی تقریبی ارزهای مهم شبکه ترا یعنی دلار ترا و لونا، صرافی بایننس که روز سه شنبه نیز اقدام به مسدود کردن برداشت های لونا و USDT از پلتفرم های خود کرده بود، روز پنجشنبه با انتشار بیانیه ای رسمی از حذف قراردادهای آتی لونا از فهرست معاملاتی خود خبر داد.

بر اساس این گزارش، با ریزش شدید و فروپاشی تقریبی شبکه ترا و دو ارز بومی آن که به گزارش ایندیپندنت منجر به از دست رفتن بیش از ۴۰ میلیارد دلار در بازار کریپتو شد، اکنون صرافی بایننس در تازه ترین بیانیه خود از مسدود سازی معاملات آتی رمزارز لونا خبر داده است.

بایننس در این بیانیه اعلام کرد: «به کاربران توصیه می‌شود قبل از زمان حذف این توکن از فهرست معاملاتی، موقعیت‌های باز خود را ببندند تا از تسویه خودکار آنها جلوگیری شود».

این در حالیست که تیم فنی لونا امروز با انتشار چندین پیام توئیتری خواستار صبر سرمایه گذاران شده و اعلام کرد که در حال اجرایی سازی بسته پیشنهادی مدیرعامل این شرکت برای بازگرداندن ارزش UST به عنوان بازوی حماتی ارزش رمزارز لونا است.

با اینحال، کارشناسان بازار ارزهای دیجیتال نسبت به موفقیت این بسته پیشنهادی ابراز تردید کرده و معتقدند مشخص نیست سرمایه گذاران به طرح های پیشنهادی ترا پاسخ مثبت داده و از آن حمایت کنند.

علاوه بر ترا، احساسات بازار نشانگر حاکم شدن ترس حداکثری بر فضای حاکم بر بازار بوده و گفته می شود بسیاری از سرمایه گذاران اکنون اعتماد خود را به بازار کریپتو از دست داده و در حال نقد کردن ارزهای دیجیتال خود هستند.

کد خبر: ۱۵۰٬۲۲۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha