۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰۰:۵۸
رفت‌وآمد غربی‌ها موجب کوتاه آمدن ایران از مواضع اصولی خود در مذاکرات نمی‌شود
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس:

رفت‌وآمد غربی‌ها موجب کوتاه آمدن ایران از مواضع اصولی خود در مذاکرات نمی‌شود

عزیزی، نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: ایران بر روی اصول راهبردی خود ایستاده است بنابراین رفت و آمدها موجب کوتاه آمدن ایران از مواضع اصولی خود نخواهد شد.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، ابراهیم عزیزی، در خصوص تاثیر رفت و آمد غربی‌ها بر مواضع جمهوری اسلامی ایران در مذاکرات برجام، گفت: جمهوری اسلامی ایران از هر اقدامی که بتواند زمینه‌ای را برای گسترش گفتگوها فراهم کند، استقبال می‌کند. جمهوری اسلامی ایران دارای استدلال و منطق قوی و جهان پسندی است و بر مبنای همین اصول و راهبرد وارد میدان دیپلماسی شده است لذا طبیعتا هیچ گونه مخالفتی با مذاکره یا رایزنی یا آمد و شد بین کشورها، دولت‌ها، سران و شخصیت‌ها ندارد اما آقای مورا باید بداند که ایران بر روی منافع و اصول راهبردی خود کاملا ایستاده و به هیچ وجه از این اصول عقب نشینی نخواهد کرد.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، افزود: سیاست‌های راهبردی ایران به ویژه در حوزه هسته‌ای، سیاست‌های باثبات و غیرقابل مذاکره و در عین حال در مسیر اندیشه‌های بلند انقلاب اسلامی است.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: آقای مورا هم نباید حامل پیام یکطرفه باشد، وی باید پیام ملت بزرگ ایران را منتقل کند و اگر این نقش را به خوبی ایفا کند، آمدوشدها اشکالی ندارد اما اگر بخواهد پیام‌هایی را یکطرفه به ما منتقل کند، رایزنی‌ها و رفت‌وآمدها تاثیری نخواهد داشت.

عزیزی در ادامه اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران بر روی اصول خود ایستاده است بنابراین رفت و آمدها موجب کوتاه آمدن ایران از مواضع اصولی خود نخواهد شد.

کد خبر: ۱۵۰٬۱۴۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha