۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۴
۳ هزار و ۵۰۰ تن از محصولات کشاورزی مجتمع دشت ناز صادر می شود
در گفتگو با بازار؛

۳ هزار و ۵۰۰ تن از محصولات کشاورزی مجتمع دشت ناز صادر می شود

میاندرود- صدیقی، مدیرعامل مجتمع کشاورزی دشت ناز میاندرود با بیان اینکه محصولات این شرکت صادراتی است، گفت: سه هزار و ۵۰۰ تن از محصولات به کشورهای مختلف صادر می شود.

فرزاد صدیقی در حاشیه بازدید سفرای کشورهای عضو اکو از مجتمع کشاورزی دشت نار در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه این مجتمع بزرگترین مجموعه کشاورزی و دامپروری کشور محسوب می شود، افزود: گلخانه ۱۳ هکتار گوجه فرنگی از جمله بخش ها است و سه هزار و ۵۰۰ تن از محصول به کشورهای روسیه و سی آی اس و خلیج فارس صادر می شود.

وی با بیان اینکه تمامی محصولات شرکت صادراتی بوده و طبق نیاز بازار تولید می شود، افزود: این آمادگی را داریم تا محصولات را به کشورهای اکو صادر کنیم و گلخانه مجتمعف مجهزترین گلخانه پلاستیکی و پلی کربنات کشور است.

وی یادآور شد: این گلخانه با آخرین تکنولوژی روز دنیا و مجهز به سیستم ضدعفونی آب زهکش و تزریق هوا به لایه های دوجداره سقف و سایر تکنولوژی های مورد نیاز است و محصولات آن به کشورهای هدف صادر می شود.

صدیقی همچنین شش هزار و ۵۰۰ راس دام سنگین در مجتمع پرورش داده می شود و روزانه ۱۱۰ تن شیر خام تولید می شود، افزود: میزان تولید شیر قرار است به ۱۷۰ تن برسد و میزان تولید گوشت قرمز از ۲۰۰ تن به دو هزار تن افزایش خواهد یابد.

وی با بیان اینکه بزرگترین تولیدکننده ماهیان گرم آبی در سطح کشور هستیم، ادامه داد: پیش بینی می شود تولید مرکبات نیز از ۱۲ هزار تن به ۲۵ هزار تن خواهد رسید.

کد خبر: ۱۵۰٬۰۵۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha