۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۶
کدام کدها در «بانک آینده» ممنوع المعامله می شوند؟
نماد بانک آینده به زودی بازگشایی نمی شود

کدام کدها در «بانک آینده» ممنوع المعامله می شوند؟

برخی از سهامداران نماد آینده بدلیل بدهکاری تسهیلاتی سازمان فرابورس اعلام کرده دسترسی آنها برای معامله فعلا مسدود خواهد شد، البته گشایش این نماد در کوتاه مدت اتفاق نخواهد افتاد.

بازار؛ گروه بورس: مجمع عمومی بانک آینده قرار است به زودی برگزار شود و از آنجایی که چندین مرتبه این مجمع به دلیل عدم حضور هیات مدیره شرکت و سهامداران کلان برگزار نشده بود احتمال دارد دوباره به دلیل احراز حداکثر سهامدار برگزار نشود.

در حال حاضر عمده ترین مشکل این نماد مربوط به دارایی های بانک است که شامل ایران مال است که به سایر شرکت های زیرمجموعه بانک آینده واگذار شده و تا زمانی که سهام ایران مال تعیین تکلیف نشود وضعیت بانک هم مشخص نخواهد شد زیرا این بانک نتوانسته تمکن لازم را از بانک مرکزی دریافت کند و اگر این مسئله حل نشود بخشی از سهام بانک آینده در اختیار وزارت اقتصاد قرار می گیرد و بانک مرکزی هم سپرده های بانک را بلوکه می کند.

از طرف دیگر برخی از سهامداران این نماد مشکلات مالی و قانونی دارند که مربوط به تسهیلاتی است برداشته کرده اند از این رو سازمان فربورس اعلام کرده دسترسی آنها برای معامله فعلا مسدود خواهد شد. البته گشایش این نماد در کوتاه مدت اتفاق نخواهد افتاد.

کد خبر: ۱۴۹٬۸۴۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha