۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۷
نابسامانی و تورم موجود در بازار نتیجه تعلل تیم اقتصادی دولت است
نماینده مردم اردبیل در مجلس:

نابسامانی و تورم موجود در بازار نتیجه تعلل تیم اقتصادی دولت است

نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از عدم اجرای قانون بودجه توسط دولت، تاکید کرد که نابسامانی و تورم موجود در بازار نتیجه تعلل تیم اقتصادی دولت است.

به گزارش بازار، صدیف بدری در نشست علنی امروز (سه شنبه، ۲۰ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی درتذکر شفاهی گفت: مجلس در بند ص تبصره یک قانون بودجه سال ۱۴۰۱ به دولت اجازه داد از منابع حاصل از مابه التفاوت ارز ترجیحی رقمی بالغ بر ۲۵۰ هزار میلیارد تومان به واردات کالاهای اساسی، دارو و تجهیزات مصرفی پزشکی اختصاص دهد و صراحتا تاکید کرد چنانچه دولت قصد دارد کالایی را از سبد ارز ترجیحی حذف کند باید قبلا ترتیبات قانونی جبران زیان رفاه مصرف کننده را به انجام رسانده باشد به طوری که افراد بتوانند این کالاها و خدمات را به نرخ پایان شهریور سال ۱۴۰۰ تهیه کنند.

وی ادامه داد: قیمت های امروز را با شهریور سال گذشته مقایسه کنید، دولت تا امروز چه کرده است. قانون بودجه برای اجرا نوشته شده است.

نماینده مردم اردبیل و نمین و نیر و سرعین در مجلس یادآور شد: دولت و تیم اقتصادی کابینه آقای رئیسی نباید تا این حد تعلل کنند. نابسامانی و تورم گسترده که در بازار ایجاد شده است نتیجه مستقیم همین تعلل است.

کد خبر: ۱۴۹٬۷۵۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha