۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۳
بررسی سوالات نمایندگان از خاندوزی| فرصت ۲ ماهه به وزیر اقتصاد برای رفع مشکلات بانکی
نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس تشریح کرد

بررسی سوالات نمایندگان از خاندوزی| فرصت ۲ ماهه به وزیر اقتصاد برای رفع مشکلات بانکی

موسوی، نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: سوالات تعدادی از نمایندگان در جلسه امروز از وزیر امور اقتصادی و دارایی با حضور خاندوزی و معاونانش بررسی شد.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، سیدکاظم موسوی نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس، در تشریح نشست امروز عصر کمیسیون متبوع خود گفت: سوالات ۶نفر از نمایندگان از خاندوزی با حضور وزیر امور اقتصاد و دارایی و معاونان وی در حوزه‌های بانکی، گمرکات و مناطق آزاد در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

نماینده مردم اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس ضمن تاکید براینکه سوال و استیضاح از ابزارهای نظارتی نمایندگان مجلس است، افزود: آقایان محمد کعب عمیر نماینده شوش، سیدمجتبی محفوظی نماینده اهواز، محمودزاده نماینده مهاباد، محمدحسن آصفری نماینده اراک، محمدرضا صباغیان نماینده بافق و جلیل مختار نماینده آبادان سوالات خود را در خصوص عملکرد شرکت‌های زیرمجموعه بانک ملی، برنامه عملی وزارت اقتصاد برای جلوگیری از رویه افزایش تورم، انتقال منابع مالی پتروشیمی مهاباد به بانک های پایتخت، عملکرد شبکه بانکی در مورد وام مسکن و وام خُرد و ... مطرح کردند.

وی تصریح کرد: وزیر اقتصاد و معاونانش در حوزه های مختلف پاسخ هایی رو در خصوص سوالات بیان کردند که تا حدودی برای نمایندگان مجلس اقناع کننده بود و در ادامه نمایندگان مهلت دو ماهه ای را برای انجام برخی امور در رابطه با حل مشکلات به خاندوزی دادند.

موسوی اظهار کرد: همچنین مقرر شد، وزیر اقتصاد در بحث مشکلات گمرکات استان خوزستان هفته آینده سفری به این استان داشته باشد تا از نزدیک و به صورت میدانی مسائل را مورد بحث و بررسی قرار دهد.

کد خبر: ۱۴۹٬۶۰۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha