۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۶
نخستین تصویر گوشی «پیکسل 7» شرکت گوگل لو رفت!
تازه های فناوری؛

نخستین تصویر گوشی «پیکسل 7» شرکت گوگل لو رفت!

نخستین تصاویر لو رفته از گوشی پیکسل ۷ گوگل که به تازگی از سوی برخی منابع معتبر منتشر شده، نشان دهنده عدم وجود تفاوت زیاد میان این محصول جدید با سری قبلی آن یعنی پیکسل ۶ است.

به گزارش بازار، نخستین تصاویر لو رفته از گوشی پیکسل ۷ گوگل که به تازگی از سوی برخی منابع معتبر منتشر شده، نشان دهنده عدم وجود تفاوت زیاد میان این محصول جدید با سری قبلی آن یعنی پیکسل ۶ است.

وب سایت TechGoing با انتشار تصویری لو رفته از پیکسل ۷ سری Pro اعلام کرد که این محصول جدید گوگل به لحاظ ویژگی های ظاهرای شباهت بسیار زیاد و تقریبا ناچیز با پیکسل ۶ داشته و هواداران گوشی های گوگل نباید انتظار چندان زیادی از تفاوت در ویژگی های ظاهرای این دو محصول با یکدیگر داشته باشند.

تصویر منتشر شده از قاب پشتی پیکسل ۷ نشان می دهد که دستکم طراحی بخش مربوط به محل قرارگیری دوربین پشت بر روی این محصول هیچ تفاوتی با سری قبلی آن نداشته و حتی محل قرارگیری فلش دوربین نیز یکسان است.

البته با اینحال باید توجه داشت که گوشی های پیکسل گوگل علیرغم برخورداری از طیف هواداران پر و پا قرص خود، به لحاظ طراحی قابل قیاس با محصولات اپل و سامسونگ نبوده و طراحی ظاهرای آنها از مدل پیکسل ۳ که در سال ۲۰۱۸ تولید شد، به این سو هیچ تغییر خاصی نداشته است.

با اینحال هنوز جزئیاتی در خصوص مشخصات فنی مانند چیپ ست، دوربین، باتری و ظرفیت رم و حافظه داخلی پیکسل ۷ منتشر نشده و به نظر می رسد دستکم در این موارد، گوگل تغییرات محسوسی بر روی مدل جدید به نسبت سری ۶ اعمال کند.

ذکر این نکته الزامی است که علیرغم کاستی های گوشی های پیکسل در بخش طراحی، این محصول گوگل از ویژگی های خاصی مانند امکان به روزرسانی جدیدترین نسخه های اندروید را پیش از سایر گوشی های اندروید داشته و این می تواند تنها مزیت رقابتی محصولات گوگل در قیاس با سایر گوشی های اندرویدی ساخت شرکت های دیگر باشد.

کد خبر: ۱۴۹٬۴۱۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha