۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۳
برنامه‌های ارائه شده توسط وزرای اقتصاد و جهاد کشاورزی فاقد زمان‌بندی مشخص بود
نماینده مردم آبادان در مجلس:

برنامه‌های ارائه شده توسط وزرای اقتصاد و جهاد کشاورزی فاقد زمان‌بندی مشخص بود

نماینده مردم آبادان در مجلس گفت: برنامه‌های ارائه شده توسط وزرای اقتصاد و جهاد کشاورزی فاقد زمان‌بندی مشخص و کمیت اعداد و ارقام بود بنابراین نیاز است نمایندگان به این موضوع ورود کنند.

به گزارش بازار، سیدمحمد مولوی در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۱۸ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود گفت: برنامه های ارائه شده توسط وزرای اقتصاد و جهاد کشاورزی در نشست امروز مجلس فاقد زمان‌بندی مشخص و کمیت و اعداد و ارقام بود و نمایندگان باید به این موضوع به عنوان مطالبه جدی ورود کنند تا وزرا گزارش لازم را ارائه کنند و بگویند به چه عددی رسیدند.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در مورد نان پیوست تورمی وجود نداشت و این موضوع را هم باید به عنوان مطالبه جدی پیگیری کرد.

وی در مورد منطقه آزاد اروند یادآور شد: از فساد این منطقه و ضربه‌ای که به آبادان و خرمشهر زد، همه باخبر هستند؛ زمانی که موضع‌گیری کردیم برداشت‌های شخصی کردند و مدعی هستند که ماده (۶۵) احکام دائمی هم باید تفویض شودو در واقع کل شهر را نابود کنند. در حال حاضر چیزی که در منطقه آزاد اروند لمس می‌کنیم ۴ شاخص خاص است که تمام مردم حس می‌کنند یعنی بی‌برنامگی، روزمرگی، گفتاردرمانی و دوره‌گردی؛ برنامه ای برای مدیریت این موضوع وجود ندارد.

مولوی خطاب به وزیر اقتصاد و مشاور رئیس‌جمهور در امور مناطق آزاد تجاری–صنعتی گفت: ما از چاله به چاه افتاده‌ایم؛ می‌طلبد نظارت لازم را در مورد این موضوع داشته باشید؛ منطقه آزاد اروند در حوزه تجارت، صنعت، عمران و اغلب حوزه‌ها دچار روزمرگی شده است و انتصابات آن مشکل‌دار است و انتظار داریم دبیرخانه مناطق آزاد با جدیت این موضوع را دنبال کند.

کد خبر: ۱۴۹٬۳۱۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha