۳۱ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۴
روند پیشرفت طرح‌های در حال توسعه پارس جنوبی مطلوب است
مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس:

روند پیشرفت طرح‌های در حال توسعه پارس جنوبی مطلوب است

بوشهر - مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس بر ضرورت مدیریت همزمان پیشگیری از شیوع بیماری کرونا و ادامه فعالیت‌های اجرایی طرح‌های در حال تکمیل پارس جنوبی تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری بازار به نقل از روابط‌عمومی شرکت نفت و گاز پارس، محمد مشکین‌فام در نخستین بازدید سال ۹۹ با حضور در دو منطقه گازی عسلویه و کنگان روند پیشرفت طرح‌های در حال توسعه پارس جنوبی را بررسی کرد.

مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس در جریان بازدید از پروژه‌های در حال تکمیل سایت ۲ تمبک (کنگان) با اشاره به شیوع گسترده ویروس کرونا در سراسر جهان گفت: با گذشت دو ماه از شیوع این بیماری در کشور، با اعلام ستاد ملی کرونا، فعالیت طرح‌ها از ۲۳ فروردین‌ماه سال مجددا آغاز شد و قطعاً این تصمیم در نتیجه مطالعات و بررسی‌های کارشناسی اتخاذ شده است.

وی با تأکید بر اینکه مبارزه با شیوع ویروس کرونا، نباید هیچ خللی در پیشبرد پروژه‌های پارس جنوبی ایجاد کند، گفت: فعالیت‌های اجرایی این طرح‌ها، با رعایت دقیق و مستمر پروتکل‌های ایمنی و بهداشتی ابلاغ‌شده از سوی HSE جهت پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، مطابق گذشته از سر گرفته می‌شود.

مشکین‌فام بر ضرورت مدیریت همزمان پیشگیری از شیوع بیماری کرونا و ادامه فعالیت‌های اجرایی طرح‌های در حال تکمیل پارس جنوبی تأکید کرد و گفت: به منظور حفظ سلامت نیروهای انسانی از ابتلا به این بیماری در هنگام اجرای طرح‌ها، لازم است در بخش‌هایی از پروژه‌ها که از حساسیت اجرایی کمتری برخوردار است، با کاهش حضور کارکنان (به‌صورت دورکاری) این امر به‌خوبی مدیریت شود.

در ادامه این بازدید، مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس با برگزاری جلسه پیگیری طرح‌های در حال تکمیل پارس جنوبی با مدیران و مجریان پروژه‌ها و ارایه توضیحات آنها در خصوص اقدامات انجام شده در سال گذشته و نیز برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته برای اجرای پروژه‌ها در سال ۹۹ در جریان آخرین تحولات پروژه‌های پارس جنوبی قرار گرفت.

وی همچنین با حضور در نیروگاه سیکل ترکیبی عسلویه، واحد مرکاپتان‌زدایی میعانات گازی پالایشگاه فازهای ۳و۲ پارس جنوبی (DMC)، پالایشگاه فازهای ۲۰ و ۲۱ و محل احداث مخازن ذخیره‌سازی میعانات گازی، مراحل روند پیشرفت این پروژه‌ها را مورد بررسی قرار داد.

کد خبر: ۱۴٬۹۰۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha