۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۴
دولت با پرداخت مستقیم یارانه‌ ها درپی توزیع عادلانه است
وزیر کشور:

دولت با پرداخت مستقیم یارانه‌ ها درپی توزیع عادلانه است

وحیدی، وزیر کشور بر ضرورت حضور فعالانه و اثرگذار استانداران به منظور اجرای هرچه مطلوب تر طرح جایگزینی ارز ترجیحی و هدفمندکردن یارانه ها تاکید کرد.

به گزارش بازار، احمد وحیدی شامگاه معه در نشست وبیناری با استانداران سراسر کشور گفت: در این زمینه یکی از مولفه های اصلی، اقناع افکار عمومی و همراه سازی مردم، نخبگان و اتحادیه ها در اجرای طرح جایگزین ارز ترجیحی با پرداخت مستقیم یارانه ها است.

وحیدی در این نشست ویدئوکنفرانسی با تشریح سیاست های دولت، حفظ و تقویت توان معیشتی مردم افزود: مجموعه دولت با پرداخت مستقیم یارانه درپی توزیع عادلانه یارانه ها است.

وزیر کشور با مهم شمردن نقش و جایگاه استانداران در اجرای اهداف کلان دولت افزود: استانداران به سهم خود در توجیه و اقناع سازی افکار عمومی، همراه سازی نخبگان و اتحادیه ها برای ضرورت اجرای هرچه سریع تر این طرح، نقش تعیین کننده و کلیدی دارند.

او گفت: استانداران به عنوان نمایندگان عالی دولت در استان ها در صورت لزوم در بحث قیمت گذاری و نظارت بر کنترل قیمت های مصوب، جلوگیری از احتکار و قاچاق کالا نقشی موثر دارند و بایستی این مهم بیش از گذشته مورد توجه آنان واقع شود.

وحیدی در این نشست همچنین با اشاره به تلاش معاندانه دشمنان در موج سواری علیه طرح پرداخت یارانه مستقیم به مردم بر اطلاع رسانی به موقع، منظم و روشن به مردم تاکید کرد.

کد خبر: ۱۴۸٬۹۵۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha