۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۷
افزایش ظرفیت تولید نفت خام به ۵.۷ میلیون بشکه در روز
مدیر عامل شرکت ملی نفت ایران در گفت‌وگو با بازار:

افزایش ظرفیت تولید نفت خام به ۵.۷ میلیون بشکه در روز

بوشهر- خجسته‌ مهر مدیر عامل شرکت ملی نفت ایران از دستیابی به افزایش ظرفیت تولید نفت خام به ۵.۷ میلیون بشکه در روز در سال‌های آینده خبر داد.

محسن خجسته‌مهر در حاشیه بازدید از جزیره خارگ در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: توجه به محیط پیرامونی صنعت نفت در تمام مناطق نفت‌خیز مورد تاکید مدیران ارشد وزارت نفت قرار دارد.

وی افزود: علاوه بر تزریق اعتبارات به منظور ایجاد امکانات رفاهی و بهداشتی و آموزشی و ...، در راستای ایجاد فرصت‌های شغلی برای ساکنان بومی نیز توجه خاصی داریم و بویژه در پارس جنوبی و جزیره خارگ به این موضوع پرداخته‌ایم.

مدیر عامل شرکت‌ملی نفت ایران خاطر نشان کرد: در سفر به خارگ، ضمن بازدید از پایانه‌های بزرگ‌نفتی، وضعیت نوسازی و تعمیرات اساسی مخازن و پایانه‌ها را بررسی و به فضل خدا اقدامات لازم انجام می‌شود.

خجسته‌مهر تصریح کرد: افرایش ظرفیت تولید نفت خام نیز از دیگر برنامه‌های شرکت ملی نفت ایران است و با جدیت در این مسیر حرکت کرده‌ایم.

وی از افزایش ظرفیت تولید نفت خام به ۵.۷ میلیون بشکه در روز خبر داد و یادآور شد: این مساله مهم در چشم‌انداز ۸ ساله دیده شده و با همه توان برای تحقق موضوع گام برمی‌داریم.

خجسته‌مهر گفت: افزایش صادرات نفت نیز از دیگر برنامه‌های مهمی است که محقق می‌شود و رایزنی‌های لازم را انجام داده‌ایم.

کد خبر: ۱۴۸٬۹۱۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • IR ۱۹:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۶
      0 0
      سلام حرف های شما بسیار مفید ومتین هستند ولی این فرمایشات من تور دیگه دارم اون را حس میکنم وهیچ پیشرفتی وسودی به نفع من حس نمیکنم بجز سختی