۱۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۴
 کمبود زمین مانع توسعه شهرکهای صنعتی در مازندران است
مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران:

کمبود زمین مانع توسعه شهرکهای صنعتی در مازندران است

بابل - مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران سطح اراضی صنعتی استان را یک‌هزار و ۹۰۰ هکتار اعلام و کمبود زمین را مشکل فراروی توسعه شهرک‌ها و نواحلی صنعتی استان بیان کرد.

سید مصطفی موسوی در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به اینکه برای توسعه شهرک ها و نواحی صنعتی استان با کمبود و محدودیت زمین مواجه هستیم، سطح اراضی صنعتی را در استان هزار و ۹۰۰ هکتار بیان کرد.

وی با اظهار اینکه برای ایجاد زیرساخت های مناسب در شهرکهای صنعتی نیازمند توسعه اراضی هستیم گفت: توسعه نواحی و شهرکهای صنعتی در توسعه و بهبود کسب و کار کمک می کند.

موسوی با اشاره به رفع موانع فراروی ایجاد بزرگترین شهرک صنعتی در شرق استان به مساحت هزار هکتار، این طرح را سبب رونق بخش تولید و صنعتی دانست و گفت: با توجه به اهمیت زمین در استان، تنها راه توسعه شهرک های صنعتی استفاده از اراضی ملی است.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران، توسعه صنعت را ظرفیت مهم برای شکوفایی اقتصادی استان بیان کرد و گفت: باید زیرساخت های لازم برای ایجاد صنایع تبدیلی و تکمیلی را در استان فراهم کنیم.

وی یادآور شد: در حال حاضر هشت شهرک صنعتی استان به فیبر نوری مجهز شده است و توسعه این طرح می تواند به رفع برخی موانع و مشکلات فراروی واحدهای تولیدی کمک کند.

موسوی یکی از اقدامات شرکت شهرکهای صنعتی را تلاش برای رفع موانع مخابراتی در شهرک ها بیان کرد.

کد خبر: ۱٬۴۸۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha