۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۵
احتمال افزایش قیمت اتریوم طی روزهای آتی| لزوم احتیاط سرمایه گذاران برای ورود به بازار
تحلیل بازار رمزارزها؛

احتمال افزایش قیمت اتریوم طی روزهای آتی| لزوم احتیاط سرمایه گذاران برای ورود به بازار

علیرغم سودهای چشمگیر اتریوم طی روزهای گذشته و احتمال ادامه این روند، همچنان باید برای ورود به بازار رمز ارزها احتیاط لازم را به خرج داد.

به گزارش بازار، قیمت اتریوم طی چند روز گذشته خوب عمل کرده است زیرا سرمایه گذاران پس از عملکرد ضعیف در ماه آوریل و افت قیمت این ارز، اقدام به خریداری آن کردند. توکن هم اکنون ETH با قیمت ۲۹۳۵ دلار معامله می شود که بالاترین رقم از ۲۹ آوریل تاکنون بوده و در نتیجه بیش از ۸ درصد بالاتر از پایین ترین سطح در آوریل افزایش یافته است.

ارزش کل بازار اتریوم اکنون به بیش از ۳۵۵ میلیارد دلار رسیده است.

باید توجه داشت که عملکرد قیمت اتریوم منعکس کننده عملکرد بیت کوین و بازار سهام آمریکا است. بیت کوین برای اولین بار طی بیش از یک هفته از سطح مقاومت مهم خود روی ۴۰۰۰۰ دلار عبور کرد.

همزمان، شاخص‌های داوجونز و نزدک ۱۰۰ تقریباً ۳ درصد رشد کردند که عملکردی قابل توجه به حساب می آید. طی چند ماه گذشته، ارتباط نزدیکی بین سهام آمریکا و ارزهای دیجیتال اصلی مانند بیت کوین و اتریوم وجود داشته است.

بازگشت قیمت ETH پس از تصمیم چهارشنبه شب فدرال رزرو جنگ طلب برای افزایش نرخ بهره بیشتر به این دلیل است که سرمایه گذاران پیشتر بر اساس تصمیم فدرال رزرو قیمت گذاری خود را روی اتریوم انجام بودند.

همه این انتظار داشتند که فدرال رزور نرخ‌های بهره خود را ۰.۵۰ درصد افزایش دهد و به افزایش بیشتر قیمت در آینده اشاره کند. لذا بازار آمادگی کامل روانی برای این مقدار افزایش نرخ بهره را داشته و تصویب چنین موضوعی منجر به ایجاد شوک در بازار نشد.

اکنون سوال پیش رو این است که آیا اتریوم می‌تواند به روند آغاز شده برای افزایش میزان سوددهی خود ادامه دهد؟


پیش بینی قیمت اتریوم

احتمال افزایش قیمت اتریوم طی روزهای آتی| لزوم احتیاط سرمایه گذاران برای ورود به بازار

نمودار چهار ساعته نشان می دهد که قیمت اتریوم طی چند روز گذشته بازگشتی قوی داشته است. قبل از بازیابی قیمت، سکه یک الگوی گُوِه در حال سقوط تشکیل داده بود که در نمودار بالا به رنگ بنفش نشان داده شده است. در حال حاضر، میانگین متحرک ۲۵ روزه و ۵۰ روزه یک الگوی متقاطع صعودی ایجاد کرده است در حالی که RSI در حال نزدیک شدن به سطح خرید بیش از حد است.

بنابراین، قیمت توکن ETH احتمالاً همچنان در حال افزایش است؛ چراکه گاوها سطح مقاومت کلیدی را در ۳۲۰۰ دلار در ماه می امسال هدف قرار می دهند. سقوط به زیر سطح حمایت ۲۸۵۰ دلار، دیدگاه صعودی را باطل می کند.

کد خبر: ۱۴۸٬۸۶۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha