۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۴
خرید شرکت‌های بزرگ‌ نفت و گاز و پتروشیمی از تولیدکننده‌های استان بوشهر
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

خرید شرکت‌های بزرگ‌ نفت و گاز و پتروشیمی از تولیدکننده‌های استان بوشهر

بوشهر- محمدی‌زاده استاندار بوشهر گفت: شرکت‌های نفت و گاز و پتروشیمی در جنوب استان بوشهر از تولیدکننده‌های استان بوشهر خرید کنند.

احمد محمدی زاده در حاشیه بازدید از شهرک صنعتی دشتستان در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: تمام توان و ظرفیت خود را برای بهبود وضعیت اشتغال در استان به کار گرفته‌ایم و باید کمبودهای چند سال اخیر را نیز جبران کنیم.

وی افزود: حمایت از واحدهای تولیدی با شتاب لازم انجام می‌شود که البته از واحدهای تولیدی انتظار داریم نیروهای بومی را جذب کنند تا وضعیت اشتغال استان بهبود یابد.

استاندار بوشهر همچنین خواستار توجه بیشتر شرکت‌های نفت و گاز و پتروشیمی استان به محیط پیرامونی شد و خاطر نشان کرد: این شرکت‌ها موظف به رعایت اشتغال ۵۰ درصدی نیروهای بومی در پارس جنوبی هستند.

محمدی‌زاده تصریح کرد: مذاکرات زیادی با مجموعه‌های نفت و گاز و پتروشیمی در جنوب استان بوشهر انجام شده تا تمام خرید های مورد نیاز خود را تا جایی که مقدور است از استان انجام دهند.

وی بیان کرد: تولیدکننده‌های استان نیز موظفند کالاهای با کیفیت تولید و عرضه کنند تا مشکلی در ارائه خدمات نداشته باشند.

محمدی‌زاده ابراز داشت: سرکشی مکرری به واحدهای تولیدی در استان خواهیم داشت و برای رفع موانع تولید و ایجاد رونق در تولید در سال جاری اهتمام خاصی داریم.

کد خبر: ۱۴۸٬۸۲۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha