۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۲
افزایش حقوق والدین شهدا و ضرایب حقوقی جانبازان امسال اعمال می شود
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران:

افزایش حقوق والدین شهدا و ضرایب حقوقی جانبازان امسال اعمال می شود

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران از افزایش حقوق والدین شهدا و اعمال ضرایب حقوقی جانبازان برای امسال خبر داد.

به گزارش بازار، سید امیر حسین قاضی زاده هاشمی در حاشیه جلسه شورای اداری شهرستان قشم گفت: رسیدگی به مسکن، اشتغال و تبدیل وضعیت فرزندان ایثارگران از مهمترین مصوبات این جلسه بود.

وی درباره خدمات درمانی ایثارگران گفت: در مصوبه ای که از مجلس شورای اسلامی برای کسری بودجه بیمه دی گرفته ایم، پشتیبانی بیمه دی و عملکرد آن در پرداخت هزینه ایثارگران و خانواده های آنان ارتقا می یابد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: در حوزه فرهنگی هم برنامه های جدی داریم. از آن نمونه می توان به سرمایه گذاری ساختن فیلم سینمایی برای ۳۰ استان اشاره کرد که درباره شخصیت های ممتاز هر استان در حوزه ایثار و شهادت فیلم ساخته می شود.

سید امیر حسین قاضی زاده هاشمی افزود: برگزاری جشنواره های متعدد، حمایت از کارآفرینان ایثارگر و شرکت های دانش بنیانی که آنها اداره می کنند و دانش بنیان کردن مراکز اقتصادی وابسته به بنیاد شهید و امور ایثارگران از دیگر برنامه های پیش رو است.

وی فراهم کردن مراکز اقامتی و سیاحتی برای خانواده ایثارگران و شهدا را از وظایف بنیاد شهید خواند و افزود: قرار است رییس منطقه آزاد قشم زمینی را در اختیار بنیاد قرار دهد که آن را به اردوگاه مناسب برای خانواده های ایثارگران تبدیل کنیم.

کد خبر: ۱۴۸٬۷۴۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha