۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۰
سنجش رضایت‌مندی مردم از خدمات دستگاه‌های دولتی

سنجش رضایت‌مندی مردم از خدمات دستگاه‌های دولتی

سنجش رضایت‌مندی مردم از خدمات دستگاه‌های دولتی و بررسی چارچوب اولیه «پنجره واحد ارائه خدمات دولت» در راستای اجرایی کردن بند «و» تبصره «۷» قانون بودجه ۱۴۰۱ مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش بازار به نقل از سازمان اداری و استخدامی کشور، در جلسه مشترک بین سازمان اداری و استخدامی کشور و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، سنجش رضایت‌مندی مردم از خدمات دستگاه‌های دولتی و بررسی چارچوب اولیه «پنجره واحد ارائه خدمات دولت» در راستای اجرایی کردن بند «و» تبصره «۷» قانون بودجه ۱۴۰۱ مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

زیرساخت سامانه نظرسنجی عمومی در خصوص کیفیت ارائه خدمات دستگاه، نحوه برخورد کارکنان و شیوه ارائه خدمات، در حال حاضر ایجاد شده و به زودی راه‌اندازی می‌شود.

قرار است در این سامانه میزان رضایت‌مندی مردم از نحوه برخورد کارکنان، شیوه ارائه و کیفیت خدماتی که دستگاه‌های اجرایی به واسطه بهره گرفتن از سامانه‌ها ارائه می‌دهند، به نظرسنجی عمومی گذاشته شود.

در این نشست مشترک، چارچوب اولیه ایجاد «پنجره واحد ارائه خدمات دولت» که با تلاش وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات آماده شده نیز مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد سازمان اداری و استخدامی کشور در راستای بهبود فرایند اجرایی آن، دستگاه‌های اجرایی کشور را به نسبت اهمیت خدمات و سطح درگیری دستگاه در ارائه خدمات، اولویت‌بندی کند.

کد خبر: ۱۴۸٬۵۴۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha