۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۸
استارآپ زنبورداری خانگی ویژه دانش آموزان در خراسان جنوبی برگزار می‌شود
برای اولین بار؛

استارآپ زنبورداری خانگی ویژه دانش آموزان در خراسان جنوبی برگزار می‌شود

بیرجند-عرب، مجری استارآپ زنبورداری خانگی – دانش آموز زنبوردار گفت:استارآپ زنبورداری خانگی ویژه دانش آموزان با هدف شناسایی و حمایت از استعدادهای در این حوزه در خراسان جنوبی برگزار می‌شود.

علیرضا عرب در گفت و گو با خبرنگار بازار اظهارکرد: برای اولین بار در خراسان‌جنوبی طرح استار آپ زنبورداری خانگی ویژه دانش آموزان برگزار می‌شود.

مجری استارآپ زنبورداری خانگی – دانش آموز زنبوردار با اشاره به اینکه این طرح ویژه دانش آموزان متوسط اول برگزار می‌شود، بیان‌کرد: زمان برگزاری طرح در هفته سوم اردیبهشت ماه است و در حال حاضر ثبت نام از طریق سازمان دانش آموزی آموزش و پرورش صورت می‌گیرد.

عرب با تأکید بر اینکه تعداد کارگاه ها بسته به تعداد دانش آموزانی است که این دوره ثبت نام می کنند، گفت: در هر کارگاه نیز به ۳۰ نفر از دانش آموزان آموزش داده می شود تا أن شاء الله در آینده در خراسان جنوبی نسل با آگاهی و توانمندی بیشتری از زنبورداران را داشته باشیم.

وی افزود: بی شک در کارگاههای ویژه این طرح امکانات عملی و استاد مجرب در اختیار دانش آموزان قرار داده، افراد با استعداد و علاقمند را نیز شناسایی می کنیم و در نهایت برای آموزش‌های تکمیلی در حیطه زنبورداری معرفی می‌کنیم.

مجری استارآپ زنبورداری خانگی – دانش آموز زنبوردار که خود مدرس این دوره نیز هست، بیان‌کرد: در خراسان‌جنوبی برای صنعت زنبورداری به ویژه در فصل‌هایی از سال پتانسیل‌های طبیعی بسیار خوبی وجود دارد که با استفاده از این مزیت در کنار نیروی انسانی کارآمد می‌توان در راستای رونق زنبور داری استفاده کرد.

گفتنی است این طرح در قالب تفاهم نامه بین محیط زیست و آموزش و پرورش خراسان جنوبی برگزار می شود.

کد خبر: ۱۴۸٬۲۷۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha